خبرگزاری کار ایران

محمدی: فوتبالی‌ها در انتخابات باید از حیثیت فوتبال دفاع کنند / از حضور علی کریمی حمایت می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۶۶۶

مدیرعامل باشگاه پیکان انتخابات پیش‌ روی فدراسیون فوتبال را حساس و سرنوشت ساز توصیف کرد.

اکبر محمدی در گفتگو با ایلنا درخصوص شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: بله به عنوان نماینده باشگاه‌ها انتخابات شرکت خواهم کرد. با توجه به فضایی که وجود دارد و تجاربی که به عنوان مربی تیم ملی، مدیر باشگاه و رئیس یکی از کمیته‌های فدراسیون با تحصیلات آکادمیک و مدرک مربیگری حرفه‌ای دارم، از نظر خودم باید چنین دیدگاهی در فدراسیون فوتبال باشد. 

او در پاسخ به این سوال که تصمیم دارد برای هیات رئیسه ثبت نام کند یا برای ریاست، گفت: بله برای هیات رئیسه ثبت نام می‌کنم.

محمدی درباره انتخابات اضافه کرد: انتخابات بسیار حساسی پیش روی ماست و رسالت فوتبالی‌ها این خواهد بود که از کیان و حیثیت فوتبال دفاع کنند. باید یک اجماع و آشتی ملی ایجاد شود که این فقط با حضور چهره‌های فوتبالی تحصیلکرده و با سابقه مدیریت امکان پذیر است. کسانی که می‌توانند از تمام ظرفیت‌های فوتبال استفاده کنند باید وارد گود شوند. من هم فضای باشگاه‌ها و هم فضای فدراسیون را می‌شناسم و از نظرم با توجه به تجاربم فکر می‌کنم شایسته این باشم که در انتخابات شرکت کنم.

مدیرعامل پیکان در واکنش به اعلام کاندیداتوری علی کریمی در انتخابات پیش رو گفت: من هم استقبال می‌کنم و از حضور بازیکنانی مانند علی کریمی حمایت می‌کنم چون حضور چنین چهره‌هایی کمک حال فوتبال است. در واقع فوتبال برای فوتبالی‌‌هاست البته به شرط اینکه فقط چنین رویکردی نباشد. یعنی رویکرد در مجامع بین المللی برای ما ارزش افزوده ایجاد می‌کند و این شخصیت فوتبالی‌ها کمک کننده است اما باید در کنارش یک رویکرد استراتژیک با برنامه ریزی و سازماندهی وجود داشته باشد. همچنین تزریق منابع مالی هم بسیار مفید است که در کنار آن باید به توسعه پایدار هم توجه شود.

او در واکنش به لغو مسابقات جام جهانی نوجوانان و جوانان گفت: من به این اعتقاد ندارم که این نسل می‌سوزد، البته فدراسیون باید چتر حمایتی‌اش را روی تیم‌های ملی باز نگه دارد. به نظرم نسل نوجوانان ملی پوش ما در آینده فوتبال ما را می‌سازند و ملی پوشان متولدین سال ۱۳۸۲ که سال‌ها کنار هم بازی می‌کنند بسیار با استعداد هستند. بسیار از بازیکنان تیم ملی جوانان ما هم در لیگ برتر هستند. به هر حال مسابقات جوانان آسیا در ادامه جام جهانی می‌شود. 

محمدی ادامه داد: اگر بازیکنان به آنجا بروند میادین بین المللی را می‌بینند و اگر بتوانند سهمیه بگیرند خودشان را در معرض نمایش قرار می‌دهند و به عنوان استعداد جدید معرفی می‌شوند که فوتبال ما را هم معرفی خواهند کرد. اگر چنین چیزی نشود پس بچه‌ها باید این روند را در باشگاه‌ها و مسابقات لیگ ادامه بدهند و خودشان را حفظ کنند. اتفاق خاصی نمی‌افتد به شرط اینکه فدراسیون فوتبال این سازماندهی را همچنان حفظ کند که البته امیدوارم با حضور مدیریت جدید و انتخابات و نفراتی که هستند این برنامه بلندمدت ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز