خبرگزاری کار ایران

فرزانه: دو پنالتی صد در صد سوخت / امیدوارم فردا تکلیف فوتبال مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۵۵۶

مربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پس از بازی برابر پیکان تهران از عملکرد داوری گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  فرزانه مربی تیم نساجی پس از شکست مقابل پیکان تهران اظهار داشت: عرض سلام و ادب خدمت شما. درباره بازی باید بگویم که تیم ما یک تیم خیلی خوب است. یک ایرادی باید بگیریم تیم ما در بحث داوری، یک مربی جوان با این بضاعت آمده در شرایط لیگ و شرایط فنی خوبی هم دارد. در نیمه اول ما جلو بودیم و دو پنالتی صد در صد را برای ما نگرفتند. اگر واقعا این داور شرایط داوری دارند که هیچ. فیلم را ببینید، دو پنالتی صد در صد را برای ما نگرفتند.

او ادامه داد: مگر یک تیم در لیگ برتر چند موقعیت می تواند داشته باشد؟ فکر می کنم شرایط تیم ما خوب است و آقای فاضلی به عنوان سرمربی جوان خوب کار می کند. تیم های دیگر را از نظر شرایط مالی با ما قیاس کنید ببینید چه شرایطی دارند. ما یک تیم خصوصی هستیم، اگر قرار است یک تیم ریشه دار مانند نساجی به سایر تیم های ریشه دار ملحق شود، یک بحث است اما بحث داور واقعا باید کالبدشکافی شود. از لحاظ فنی ما یک تیم خیلی خوب بودیم. ضمن اینکه به تیم حریف تبریک میگویم اما کلا روی توپ های سوم، اوت دستی و بازی مستقیم ما اینگونه بازی را واگذار کردیم. به نظرم داور روح و روان تیم ما را بهم ریخت.

فرزانه در پاسخ به این سوال که به غیر از داوری تیم نساجی فرصت های زیادی را از دست داد، گفت: به عقب برگردیم، عقب افتادن بازی های لیگ به ما ضرر زد. ما وقتی در قائمشهر تیم نفت مسجد سلیمان را شکست داد، به هر حال نمی خواهم گردن تیم پرسپولیس بیندازم، فینالیست آسیا بودند و بازی را برگزار نکردیم ولی ما با آن شرایط میزبان بودیم، با سپاهان بازی کردیم و تیم از شرایط بدنی 10 روز دور شد. در ادامه دیدید که چه شرایطی به وجود آمد. ما از نظر فنی تیم خوبی هستیم، بضاعت کمی داریم. تیم ما به صورت شخصی اداره می شود و حالا هم می بینید که داوری به ضرر ماست. هر بازی ما از داوری ضرر می کنیم. بازی با تراکتور اگر دو امتیاز را به ما می دادند کجای جدول بودیم؟ حتی بازی با پرسپولیس هم همینطور. بازی فولاد هم اینگونه بود و گلی که دریافت کردیم را کارشناسان گفتند خطا بود. عذرخواهی داوران که فایده ای ندارد. تا کی باید فوتبال ما بدون صاحب باشد؟ این VAR چه زمانی باید بیاید؟ خب بیاورید و به تیم های خصوصی که ضرر می کنند کمک کنید. واقعا نمی دانم که به کجا می رویم. امیدوارم همین فردا رئیس فدراسیون فوتبال مشخص شود تا تکلیف فوتبال ما مشخص شود.

حدادیان همچنان از کادرفنی حمایت می کند؟ فرزانه در پاسخ به این سوال گفت: به هر حال آقای حدادیان مالکیت شخصی دارند، مربیان جوان باید حمایت شوند. آقای فاضلی قرارداد دوساله دارند و آمدند که کمک کنند. تیم را آقای فکری بستند و بعد اتفاقات افتاد. ما در دو بازی آینده میزبان هستیم. اگر شرایط خوب باشد می توانیم نتیجه بگیریم و صعود کنیم و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز