خبرگزاری کار ایران

شکوری: پایه‌ها باید پشتوانه تیم بزرگسالان پرسپولیس باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۴۹۸

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: سعی داریم امکانات خوبی برای تیم‌های پایه فراهم کنیم زیرا باید پشتوانه تیم بزرگسالان پرسپولیس باشند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری درباره وضعیت تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تیم‌های پایه برای مدیریت جددی باشگاه پرسپولیس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا شرایط برای انتقال بازیکن از آنها به تیم بزرگسالان ما فراهم شود. چندین بار برای ارزیابی وضعیت این تیم‌ها در تمرینات‌شان شرکت کرده‌ام و سعی داریم امکانات خوبی برای آنها فراهم کنیم زیرا باید پشتوانه تیم بزرگسالان پرسپولیس باشند.

وی ادامه داد: این موضوع پروسه‌ای زمانبر است اما طبق برنامه‌ریزی‌های مان ان شالله شرایطی مهیا شود تا تیم بزرگسالان برای بازیکن به دنبال تیم‌های دیگر نباشد و از بازیکنان جوان تیم‌های پایه خودمان تزریق شود. شرایط تیم امید پرسپولیس از لحاظ نتیجه گیری و کیفیت فنی بسیار خوب است. تیم‌های جوانان، نوجوانان و نونهالان را هم رصد می‌کنیم تا اتفاق‌های خوبی رقم بخورد.

معاون اجرایی پرسپولیس درباره دربی رده سنی امید گفت: این بازی همیشه در رده بزرگسالان و تیم‌های پایه برای هواداران و مسئولان باشگاه مهم است اما از بازیکنان و کادرفنی تیم امیدمان خواسته ایم بازی خودشان را به نمایش بگذارند. در این حالت با توجه به کیفیت فنی‌شان می‌توانند نتیجه خوبی هم کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز