خبرگزاری کار ایران

ماموریت دشوار یحیی گل محمدی و یارانش

راه سخت سرخ‌پوشان؛ پرسپولیس چگونه به صدر جدول می‌رسد؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۴۱۸

پرسپولیس با پیروزی در بازی‌های معوقه خود می‌تواند به صدر جدول برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در حالی امروز در بازی معوقه از هفته هفتم برابر سپاهان قرار می‌گیرد که با توجه به حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های این تیم در لیگ برتر به تعویق افتاد. سرخ‌پوشان درحالی امروز برای هفتمین بار به مصاف رقبای خود در لیگ بیستم می‌رود که این تیم ۴ بازی کمتر برگزار کرده است.

البته نباید از فرصت سوزی سرخ‌پوشان غافل شد. چرا که همین امر سبب شده دسترسی آنها به صدر جدول سخت شود. آنها ۴ تساوی در کارنامه خود دارند که ۳ تساوی در مقابل سایپا، نساجی و ذوب آهن تیم‌های قعرنشنین جدول زده بندی است.

شاگردان یحیی گل محمدی که با ۱۰ امتیاز در رتبه دهم قرار دارند. حالا برای اینکه بتوانند صدر جدول را پس بگیرند باید تمامی بازی‌های عقب افتاده خود را پیروز شوند. اما چیزی که ماموریت شاگردان یحیی را سخت می‌کند آنجاست که پرسپولیس در سه بازی پیش روی خود باید به مصاف تیم‌های صدرنشین جدول یعنی، سپاهان، استقلال و گل گهر سیرجان برود. از طرفی جدایی مهره‌های کلیدی پرسپولیس کار را برای سخت و سخت تر خواهد کرد. 

باید نشست و دید آیا سرخ‌پوشان همانند سال گذشته قادر هستند از این شرایط سخت و دشوار خارج شوند یا خیر؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز