خبرگزاری کار ایران

چمنیان: پیام مالک باشگاه روحیه تیم را بالا برد

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۰۴۰

مربی تیم فوتبال تراکتور پیام مالک این باشگاه را عاملی برای ارتقای روحیه اعضای ایم تیم دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، عباس چمنیان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل ذوب‌آهن، اظهار داشت: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم. ذوب‌آهن تیم قابل احترامی است که همواره بازی‌های باکیفیتی را ارائه می‌دهد.

وی افزود: بازی‌های ذوب‌آهن را رصد کردیم و شناخت خوبی داریم. آن‌ها روند رو به رشدی داشته‌اند. مقابل آن‌ها تراکتوری بازی می‌کند که در فوتبال ما دارای جایگاه برجسته‌ای است.

مربی تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: امیدواریم روند خوبی که در چند بازی اخیر داشتیم را ادامه بدهیم. برای یک بازی سخت آماده می‌شویم و امیدوارم هواداران لذت ببرند و هر دو تیم عملکرد خوبی داشته باشند و اگر تیمی شایسته پیروزی بود، به حقش برسد چون همیشه ما به حریفانی که بهتر از ما بوده‌اند احترام گذاشتیم. 

چمنیان خاطرنشان کرد: متاسفانه در هفته‌های گذشته با بدشانسی مواجه شدیم و به همین خاطر فردا انگیزه بالایی داریم. تلاش کردیم نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم و بازی تماشاگر پسندی ارائه بدهیم.

وی تصریح کرد: فوتبال حرفه‌ای است و جابه‌جایی بازیکنان در باشگاه‌ها طبیعی است. بازیکنانی هم که از ذوب‌آهن به تراکتور آمده‌اند تعهد اخلاقی داشته‌اند و با تمام وجود برای تراکتور بازی می‌کنند.

مربی تیم تراکتور ادامه داد: برای بازی فردا محروم نداریم اما اشکان دژاگه مصدوم است و او را در اختیار نداریم. روحیه تیمی تراکتور با حضور مسعود شجاعی بالا است و با توجه به پیامی که از طرف مالک به تیم داده شد، روحیه تیمی ما را بالا برد. امیدوارم این شرایط منجر به انجام بازی جوانمردانه و خوبی بشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز