خبرگزاری کار ایران

عبداللهی: داور دو پنالتی برای ما نگرفت / به داور ارتباطی نداشت که بازی بعدی استقلال دربی است!

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۰۰۱۲

مربی تیم آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال تهران به داوری این بازی اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حمید عبداللهی در نشست خبری پس از بازی مقابل استقلال تهران اظهار داشت: ما پیش بینی می کردیم که استقلال چه شکل بازی داشته باشد و چه کارهایی می خواهد انجام بدهد. روی آنها کار کرده بودیم و همینطور نقاط ضعف. در نیمه اول دو یا سه موقعیت صد در صد گل داشتیم که متاسفانه منجر به گل نشد که نیاز به از خودگذشتگی و توان بیشتر داشت. گل نشد اما صحنه پنالتی دقیقه یک اگر درست اعلام می شد یا موقعیت های ما گل می شد شرایط به صورت کلی عوض می شد.

او ادامه داد:‌شما می دانید شاید هر تیمی که مقابل استقلال بازی می کند شاید لازم داشته باشد که اتوبوسی دفاع کند اما آقای خطیبی شکل فوتبال را طوری چیدند که همه لذت ببرند و بازی از نظرم خوب بود. مقابل استقلال گل نزنید و در دقیقه یک برای شما پنالتی نگیرند همه منجر به این می شود که جریمه شوید. در نیمه اول یک فرصت و در نیمه دوم هم یکی دو فرصت داشتند که گلزنی کردند.

مربی آلومینیوم با اشاره به تعویض‌ها گفت: ما تعویض کردیم و می خواستیم با این تعویض هابه بازی برگردیم. می خواستیم نوع دیگری از فوتبال را انجام بدهیم که تمام تعویض ها آنطور که ما می خواستیم نبودند. ما حلق موقعیت کردیم اما به هر شکل سعی داشتیم که همه از فوتبال لذت ببرند. شاید نباید نتیجه اینطور می شد اما به مجموعه باشگاه استقلال تبریک می گویم.

او در پاسخ به این سوال که عملکرد داوری چطور بود؟ گفت: نمی دانم که در مورد داوری چه بگویم؟ برخوردهای بد ما می کنند یا جبهه می گیرند! طوری شده که واقعا نگرانم. قرار نیست کسی را زیر سوال ببریم. خیلی بد است. در مورد یک چیزی صحبت کنم و آن عواقب داشته باشد؛ حتی بی ادبی هم نکنم اما عواقب داشته باشد که نه از صورت کمیته داوران و کمیته انضباطی که از سوی داوران اینگونه شود. نمی خواهم چیزی بگویم فقط باید بگویم که در دقیقه یک و 80 پنالتی باید اعلام می شد. همانطور که خانواده فوتبال به دنبال ارتقای کارشان هستند، داوران هم به دنبال ارتقا باشند. بد است که با یک تیمی از دریچه قدرت صحبت کنیم و با تیم دیگری با الفاظ مهربان و جانانه! در زمین فوتبال همه برابر هستند.

عبداللهی افزود": مثل ما که بازیکن بیستم و بازیکن هشتم‌مان هیچ تفاوتی باهم ندارند. همه را به یک چشم می بینیم و از داوری این بازی راضی نیستیم. مراعات کرد که اصلا به ما ربطی ندارد و بازی بعدی ما شش روز دیگر با ذوب آهن است. ما به بازیکنان مان می گوییم که فقط روی استقلال متمرکز باشد. پس به ما مربوط نیست که بازی بعدی آنها دربی است یا به داور مربوط نیست که بازی بعدی آنها با پرسپولیس است. جایی که باید کارت بدهند باید کارت بدهند، اینکه بخواهند آرام برخورد کنند و حواسشان به این باشد که بازی بعدی آنها دربی است پس در حق تیم هایی مانند ما ظلم می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز