خبرگزاری کار ایران

پاشایی: گول نتایج قبلی نساجی را نمی‌خوریم / با صلابت برای کسب سه امتیاز می‌رویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۸۱۷

مربی تیم پیکان درباره رویارویی با نساجی مازندران گفت: امیدواریم با تدابیری که در نظر داریم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و جایگاهمان در بالای جدول را مستحکم کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسین پاشایی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: عرض سلام و ادب خدمت عزیزان. در ابتدا جا دارد نام و یاد سردار شهید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی را یاد کنیم و به شهدایی که مخلصانه جان شان را برای اعتلای نام نظم مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ امنیت و آسایش مردم فدا کرده اند درود بفرستیم.

او درباره بازی گفت: تیم نساجی یک باشگاه بسیار خوشنام و با سابقه است که دارای مربیان و بازیکنان بافکر هستند. فکر میکنم یک بازی خیلی سختی پیش رو داشته باشیم و نباید گول نتایج هفته های گذشته این تیم را بخوریم. بازی های آنها را با دقت آنالیز کردیم و می دانیم که برای برد وارد زمین می شوند. امیدواریم با تدابیری که در نظر داریم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و جایگاهمان در بالای جدول را مستحکم کنیم.

مربی پیکان درباره نتایج اخیر تیم نساجی گفت: از دو جهت می توانیم به این قضیه نگاه کنیم. مساله اول اینکه باخت برای روحیه بازیکن عذاب آور است و می تواند شکننده باشد اما در جریان هستیم که مسمم هستند برای کسب نتیجه به زمین بروند. گول بازی های قبلی را نمی خوریم و بازی های قبلی آنالیز شده است. فقط یک بازی مقابل سپاهان ضعیف بازی کردند و در بازی های بعدی خیلی خوب بازی کردند. یک بازی سخت پیش رو داریم.

مربی پیکان درباره شکست ناپذیری مهدی تارتار با پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان مقابل نساجی مازندران گفت: مکتب و فلسفه آقای تارتار این است که در هیچ بازی حتی بازی دوستانه و بازی هایی که در تمرین بچه‌ها انجام می دهند نباید شکست بخوریم. باید برای بهترین نتیجه تلاش کنیم. ما در بازی هایی که در لیگ برتر با نساجی انجام دادیم هیچ شکستی را نداشتیم و امیدواریم که این روند با پیروزی برای ما تکرار شود.

او در واکنش به بیانیه اخیر باشگاه پیکان درباره عدم شرکت در مسابقات لیگ برتر و رعایت عدالت در تعداد مسابقات گفت:‌بحث شرکت نکردن نبود، باشگاه پیکان به دنبال رعایت عدایت بود. طبق برنامه ریزی پیش می رفتیم و ابتدا نساجی باید با ماشین سازی بازی می کرد. بالاخره یک تیم هر چه قدر که بیشتر بازی کند، بازیکنان بیشتر دچار فرسودگی و خستگی می شوند ولی متاسفانه این عدالت رعایت نشد. ما مشکلی برای بازی کردن نداشتیم و الان هم با صلابت به میدان می رویم تا بازی کنیم و مسمم هستیم که سه امتیاز را کسب کنیم. جا دارد که از مسئولان باشگاه، هیات مدیره و شخص مدیرعامل، آقای محمدی تشکر کنم که تلاش می کنند تا هیچ دغدغه ای نداشته باشیم. ما فقط به فکر مسائل فنی هستیم و امیدواریم با جوان بودن تیم مان و اینکه نباید انتظارات از تیم بالا برود، بتوانیم بهترین نتایج را برای پیکان و ایرانخودرو رقم بزنیم.

پاشایی درباره قضاوت یک داور جوان در بازی فردا هم گفت: ما یاد گرفتیم که در حیطه وظایف خودمان صحبت کنیم. این بالاحره این تصمیم کمیته داوران است و آقای ضیایی هم مطمئنا داوری هستند که بزرگ هستند و برای این بازی در نظر گرفتند. امیدوارم که همه، هم ما و هم کادر داوری کمترین اشتباه را در بازی فردا انجام بدهیم.

بعد از بازی با سایپا پیروز قربانی صحبت های شما را عوامفریبانه خواندند؛ پاشایی در واکنش به این سوال گفت: اینجا وقتش نیست و محیطی نیست که جواب یکدیگر را بدهیم. ایشان از دوستان بسیار صمیمی من هستند و اگر مشکلی بود حتما با تماس تلفنی آن را برطرف می کنیم. هیچ مشکلی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز