خبرگزاری کار ایران

فاضلی: پرسپولیس قطعا مدعی قهرمانی است / بازی برابر تیم‌های تارتار هیچ‌وقت آسان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۷۵۹

سرمربی تیم نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان تهران گفت: ازی کردن در مقابل تیم های آقا مهدی همیشه سخت بوده اما ما به عنوان تیم نساجی تلاش می کنیم سخت کوش باشیم و در کنار سخت کوشی یک بازی چشم نوازی ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وحید فاضلی در نشست خبری پیش از بازی بازی پیکان تهران اظهار داشت: پیکان تیمی است که به لحاظ ساختار و فنی از سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و مدیریت این تیم مدیر جوان، بادانش و فوتبالی است؛ آقای محمدی یک مدیر فوتبالی هستند مانند جناب آقای امیری، مدیرعامل ما. مربی این تیم جناب آقای تارتار از مربیان فنی وتاکتیکی فوتبال ما هستند که باعث شد این مجموعه در سال جاری نتایج خوبی کسب کند.

او ادامه داد: بازی کردن در مقابل تیم های آقا مهدی همیشه سخت بوده اما ما به عنوان تیم نساجی تلاش می کنیم سخت کوش باشیم و در کنار سخت کوشی یک بازی چشم نوازی ارائه کنیم تا باعث خوشحالی هواداران عزیزمان باشیم؛‌ هوادارانی که در این 4 هفته اخیر یاور ما بودند و انرژی مثبت شان به ما می رسید؛ قوت قلب ما بودند و از آنها تشکر می کنم. امیدوارم که بتوانیم با ارائه یک بازی خوب پاسخگوی محبت آنها باشیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

فاضلی در پاسخ به افت تیم نساجی در هفته های اخیر گفت: شما می دانید در فوتبال یکسری نتایج پیش می آید. سوال شما را با سوال جواب می دهم. الان با دو تساوی که تیم پرسپولیس داشته می توان گفت که قهرمان نمی شوند؟ نمی توانیم چون هفته هشتم است و ما روند به رو رشدی داشتیم. ما در چهار هفته اول نتایج خوبی گرفتیم و در چهار هفته دوم هم قبلا اشاره کردم بازی در رفسنجان و در نیمه اول سپاهان خوب نبودیم. در سایر مسابقات خوب بودیم به خصوص دو هفته اخیر. با توجه به بازی خوبی که ارائه دادیم و موقعیت هایی که اجرا کردیم حق ما چهار امتیاز بوده اما تلاش می کنیم که در چهار هفته سوم این نتایج را جبران کنیم. از هواداران مان می خواهم یک مقدار صبور باشند و به تزریق آرامش کنند تا روند خوب چهار هفته اول را در چهار هفته دوم هم تکرار کنیم. 

او در پاسخ به این سوال که از سوی باشگاه اولتیماتومی وجود داشته یا خیر گفت: تا به امروز که صحبتی نبوده و صحبت هایی که وجود داشته حمایتی بوده چون باشگاه در جریان تغییرات و همه مسائل است. روند ما در چند هفته اخیر خوب بوده و وقتی شما از لحاظ تاکتیکی خوب باشید مطمئنا نتایج هم به دنبال خواهد داشت. همان مثالی که زدم، پرسپولیس با دو هفته تساوی نمی تواند مدعی قهرمانی نباشد؛قطعا پرسپولیس مدعی قهرمانی است. 

فاضلی درباره شرایط بازیکنانش گفت: شرایط بازیکنان ما خوب است به این خودباوری رسیدند که در مقابل تیم های بزرگ قد علم کنند و بایستند. همین به آنها کمک کرده است که روحیه خوبی داشته باشند که در ادامه راه کمک حال ما باشند.

او در پایان گفت: باز مجددا از تماشاگران تشکر می‌کنم و مالکیت، هیات مدیره و مدیرعامل که از ما حمایت کردند که این قوت قلب ما و بازیکنان است. باز من در مورد داوری ها هم هفته گذشته حتی یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد روی ایوب کلانتری باید خطای پنالتی اعلام می شد. خواهشم این است اگر قرار است من به عنوان سرمربی جوان پیشرفت کنم با مسائل فنی پیشرفت کنم و اگر قرار است بسوزم خواهشم این است که طوری نشود با اشتباهات داوری باشد. این تیم قدمت و هوادار دارد و مطمئنا در درون زمین هم بازیکنان می دانند که این قدمت را به تیم های حریف غالب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز