خبرگزاری کار ایران

میلیچ فردا به تمرین استقلال ملحق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۵۷۰

مدافع تیم استقلال تهران از فردا در تمرینات این تیم شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم استقلال تهران امروز در حالی به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که هروویه میلیچ به دلیل مسائل انضباطی اجازه حضور در تمرینات را نداشته و در لیست بازیکنان بازی امروز حضور ندارد.

میلیچ از روز جمعه، اولین جلسه تمرینی پس از بازی با گل گهر به دلیل صحبت درباره نیمکت نشینی در بازی خارج از خانه توسط محمود فکری در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار گرفت و به همین دلیل تا به امروز اجازه بازگشت با تمرینات را نداشت.

میلیچ که سابقه بی انضباطی نداشته، روز گذشته در باشگاه حضور پیدا کرد و برخلاف آنچه خودش مدعی شد ظاهراً جلسه انضباظی‌اش برگزار شد و توضیحات لازم به او درباره وضعیت ایجاد شده، مطرح شد. از این رو او مشکلی برای بازگشت به تمرینات نخواهد داشت.

میلیچ برخلاف شایعات در لیست خروجی محمود فکری جای ندارد و آنطور که این سرمربی هم اعلام کرد قرار نیست اخراج شود. مهره ارزشمند آبی‌ها در خط دفاعی از این قرار شده پس از توضیحات در جلسه کمیته انضباطی از فردا در تمرینات شرکت کند و از این جهت مشکلی ندارد.

استقلال پس از بازی با آلومینیوم اراک باید در مسابقه معوقه هفته هشتم به مصاف پرسپولیس برود و فکری تصمیم دارد برای تمرکز بیشتر بازیکنان و دوری از حواشی، بازگشت میلیچ هر چه سریعتر رقم بخورد تا این قائله ختم به خیر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز