خبرگزاری کار ایران

چشم طمع سرمربی سابق ذوب آهن به نیمکت رحمان رضایی؛ لابی برای بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۵۶۱

اخبار به دست رسیده از اصفهان از تلاش یک سرمربی سابق ذوب آهن برای بازگشت به نیمکت این تیم خبر می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ذوب آهن اصفهان به عنوان یک تیم قدیمی و با سابقه در لیگ برتر 2-3 فصلی است که شرایط خوبی را تجربه نمی‌کند و دیگر اثری از آن تیم مدعی همیشگی نیست. این تیم تغییراتی در سال‌های اخیر در مدیریت و کادرفنی داشته و جابجایی‌های بعضاً متعدد باعث شده نتواند با یک استراتژی مشخص جلو برود.

ذوبی‌ها در لیگ بیستم رحمان رضایی را روی نیمکت خود نشانده و با توجه به اینکه وی تجربه سرمربیگری در لیگ برتر را نداشت و اینکه اکثر ستاره‌های کلیدی این تیم جدا شدند و به تیم‌های دیگر رفتند پیش بینی می‌شد فصل بدی در انتظار گاندوها باشد ولی این تیم تا امروز عملکرد فنی خیلی خوبی از خودش به نمایش گذاشته و اشتباهات داوری و مشکلات دیگری از جمله شیوع ویروس کرونا در این تیم باعث شده نتواند نتایجی که شایسته‌اش بوده تا کنون بدست بیاورد.

از سوی دیگر اختلاف نظر در داخل باشگاه ذوب آهن باعث شده در 2-3 هفته اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال تغییرات در کادرفنی ایجاد شود. هرچند هیات مدیره باشگاه تا این لحظه در چند نوبت از رحمان رضایی و عملکرد او دفاع کرده و اعلام کرده قصد جابجایی در سرمربیگری را ندارد.

با این وجود از اصفهان خبر رسید که یکی از سرمربیان سابق ذوب آهن که در حال حاضر تیم ندارد علاقه‌مند به بازگشت روی نیمکت این تیم اصفهانی است و برای این کار سعی دارد با استفاده از روابط خاصش وارد عمل شده و بعد از برکناری رحمان رضایی بار دیگر روی نیمکت این تیم بنشیند.

این شخص چند روز قبل هم در اصفهان دیده شده است و هرچند گفته می‌شود برای تسویه حساب و پیگیری امور مالی به این شهر سفر کرده ولی حرف و حدیث‌هایی از رایزنی برای بازگشت به لیگ برتر هم در موردش وجود دارد.

این سرمربی ابتدای فصل هم تلاش‌هایی برای رسیدن به نیمکت سپاهان داشت و به این تیم هم نزدیک شده بود ولی تغییرات مدیریتی در این باشگاه مانع ادامه روند حضورش شد و در نهایت محرم نویدکیا به عنوان سرمربی انتخاب شد.

رحمان رضایی عملکرد خوبی از لحاظ فنی در ذوب آهن داشته و سه دیدار اخیر این تیم با سه تیم مدعی بالای جدول بدون شکست دنبال شد و حتی ذوب آهن می‌توانست در آنها به برتری برسد ولی به دلایلی که پیش تر عنوان شده این تیم نتوانسته از لحاظ نتیجه‌گیری موفق عمل کند و ممکن است ادامه این روند باعث شود ارتباطاتی که برای کنار زدن او شروع به فعالیت کرده است باعث شود وی به خاطر نتایج ذوب آهن تحت فشار قرار بگیرد و باید دید در دو دیدار حساس پیش رو مقابل تراکتور و سایپا چه نتایجی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز