خبرگزاری کار ایران

سیاح: به دور از هیاهو دنبال موفقیت تراکتور هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۴۶۵

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: عنوان پرهوادارترین تیم در آسیا متعلق به هواداران است.

به گزارش ایلنا به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، سجاد سیاح ضمن خوش‌آمد گویی به استاندار آذربایجان شرقی، اظهار داشت: واژه تراکتورِ کبیر بحثی هویتی بسیار پررنگ‌تری نسبت به فوتبال دارد و برای آذربایجان و ایران تبدیل به یک افتخار شده است. 

وی به تقدیر از استاندار آذربایجان شرقی به خاطر حمایت از باشگاه تراکتور پرداخت و گفت: در چند وقت اخیر تقریباً مسئله‌ای در مورد تراکتور نبوده که آقای استاندار با حمایت‌های دلسوزانه خود به آن ورود نکرده باشد. این باعث افتخار است که ما با یک فرد پیگیر و علاقه‌مند به مجموعه تراکتور در مقام استاندار طرف هستیم. ایشان در بحث‌های مختلف مانند جلسات با صداوسیما و نقل و انتقالات حامی ما بودند و شبانه‌روزی در این خصوص با ایشان تبادل افکار می‌شد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور با اشاره به مشکلات این باشگاه، خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت‌های مالک محترم باشگاه، ما مشکلی برای بازی و تمرین تیم بزرگسالان نداریم، اما برای تیم‌های پایه برای بحث ورزشگاه دچار مشکل هستیم. همچنین برای تشکیل تیم فوتسال بانوان و سایر رشته‌های ورزشی نیز کمبود امکانات سخت‌افزاری وجود دارد که برای حل این مشکل به پشتیبانی مداوم استانداری نیازمندیم. ان‌شاءالله بتوانیم به‌زودی شاهد تشکیل یکی از این تیم‌ها باشیم. 

سیاح با بیان اینکه «به دور از هیاهو به دنبال موفقیت تراکتور هستیم»، گفت: رفت‌وآمد همیشه در فوتبال وجود دارد، اما می‌توان با همدلی، حواشی را به حداقل رساند. در این چند وقت جلساتی با سازمان صداوسیما در تهران برگزار شد که همه اینها در سکوت کامل خبری اتفاق افتاد. سعی کردیم در این مدت کوتاه با کمال آرامش و در صحنه عمل کار خود را انجام بدهیم. 

وی در پایان عنوان کرد: تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد که کیفیت باشگاه را ارتقا بدهیم. ان‌شاءالله دست به دست هم خواهیم داد تا موفقیت تراکتور را بیش‌ازپیش شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز