خبرگزاری کار ایران

برگ برنده فولاد در لیگ بیستم؛ آمار چشمگیر نکونام در بازی‌های خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۴۰۵

شاگردان نکونام یکی از بهترین تیم‌های لیگ بیستم در کسب نتایج مسابقات خانگی هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در هفته دهم مسابقات لیگ برتر روز دوشنبه ساعت 16:50 در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف مس رفسنجان تازه لیگ برتری شده خواهند رفت.

این پنجمین بازی نکونام در خوزستان است، آنها در 4 بازی قبلی 3 برد (تمامی بردهای این فصل این تیم) و درحالی تنها یک مساوی برابر آلومینیوم کسب کردند که اراکی این تک امتیاز را مدیون درخشش سنگربان خود هستند. همچنین فولاد در یکی از همین بازی‌های خانگی موفق شده است تنها شکست این فصل استقلال را بر این تیم تحمیل کند.

 فولاد در جدول رده بندی نتایج تیم‌ها در داخل خانه پایین تر از همشهری خود یعنی صنعت نفت آبادان با 10 امتیاز قرار در رتبه دوم قرار دارند. این آمار  به خوبی نشان می‌دهد که نکونام و شاگردانش در خانه به هیچ تیم رحم نخواهند کرد.

شاگردان نکونام در حالی در خانه موفق شدند 6 گل به حریفان خود بزنند که در 4 بازی خانگی خود تنها در هفته دوم برابر استقلال آن هم از روی نقطه پنالتی دروازه خود را باز شده دیدند. تا بدین ترتیب فولادی‌ها نشان دهند در خانه سخت گل می‌خورند. نه تنها ربیعی و شاگردانش در مس بلکه تمامی تیم‌های لیگ برتری کار سخت و دشواری را شهدای فولاد خواهند داشت.

فولاد اکنون با 13 امتیاز در 8 بازی در رتبه پنجم جدول قرار دارد و شاگردان نکونام امیدوار هستند با توجه به عملکرد بی نظیر خود در خانه موفق شوند در صورت ناکامی صدرنشینان به صدر دست پیدا کنند. لازم به ذکر است فولادی یک بازی عقب افتاده در چارچوب هفته نهم مسابقات لیگ برتر برابر سپاهان دارد که در صورت پیروزی در این دیدار خراج از خانه که 21 دی ماه برگزار خواهد شد. می‌توانند صدرنشینی خود را تثبت کند.

همچنین شاگردان نکونام برای جواز حضور در دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 بازی سخت و نفس گیری را برابر الوحده امارات پیش رو خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز