خبرگزاری کار ایران

ابراهیم صادقی: شهر خودرو جوان شده و نیاز به فرصت دارد/ باید یاد بگیریم از فرصت ها بهتر استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۳۶۷

سرمربی تیم سایپا در مورد تقابل تیمش با شهر خودرو صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم صادقی، سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از بازی با شهرخودرو اظهار داشت:  از اینکه در شهر مشهد حضور داریم بسیار خوشحالم. اینکه هر سال می توانیم به مشهد آمده و به زیارت امام رضا (ع) برویم خیلی خوشحال کننده است. اساسی ترین نکته در مورد تیم ما این است که باید یاد بگیریم وقتی خوب بازی می کنیم و به بازی مسلط هستیم، سه امتیاز بازی را کسب کنیم. متاسفانه در سه بازی آخر در عین حال که بر بازی مسلط بودیم و موقعیت های خوبی هم ایجاد کردیم نتوانستیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم و این به یک مشکل برای ما تبدیل شده است. روی این موضوع کار می کنیم و حتما باید بازیکنانمان یاد بگیرند که در روزهایی که خوب هستند حداکثر امتیاز را کسب کنند.

وی در مورد شهر خودرو هم گفت: شهرخودرو، تیم خوبی است و امسال نسبت به سال های گذشته جوان شده و بیشتر به بازیکنان جوان میدان می دهد. شاید به همین دلیل است که نتوانسته اند نتایج خوبی کسب کنند. با توجه به اینکه آنها بیشتر به بازیکنان جوان فرصت می دهند برای نتیجه گیری به زمان نیاز دارند. فکر می کنم بازی خوبی می شود و امیدوارم که ما بتوانیم در کنار خوب بازی کردن، نتیجه خوب هم کسب کنیم.

سرمربی سایپا با اشاره به غیبت هافبک تیمش عنوان کرد:برای بازی فردا ما محسن مسلمان را نداریم. چند بازیکن مصدوم دیگر هم داریم که هنوز وضعیت شان مشخص نیست و برای حضور در بازی فردا شرایط شان پنجاه پنجاه است. بازیکن محرومی هم برای بازی فردا نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز