خبرگزاری کار ایران

پوزخند به انتقاد کادرفنی؛

چرا میلیچ در اختیار باشگاه قرار گرفت؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۹۰۳۶

مدافع تیم استقلال تهران فعلا اجازه حضور در تمرینات را ندارد اما مشخص نشد که چرا محمود فکری از حضور او در تمرینات ممانعت به عمل آورده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هرویه میلیچ در اولین جلسه تمرینی تیم استقلال پس از برتری مقابل گل گهر سیرجان حضور نیافت و با وجود حضور در محل تمرین، محمود فکری اجازه نداد تا در کنار همبازیانش تمرین کند.

باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای این خبر را اعلام کرده بود: "پس از بازی نکردن هرویه میلیچ در دیدار برابر گل‌گهر، این بازیکن با انتشار استوری در پیج شخصی خود به این تصمیم واکنش نشان داد. این واکنش میلیچ در کنار برخی دیگر از کارهای انضباطی او موجب شد محمود فکری امروز به این بازیکن اجازه تمرین نداده و او را در اختیار باشگاه قرار دهد."

درحالیکه به نظر می‌رسد فکری تنها به دلیل انتشار پست اینستاگرامی از حضور میلیچ در تمرینات ممانعت به عمل نیاورده اکنون مشخص شده است که رفتارهای اخیری مدافع کروات در تصمیم گیری کادرفنی اثرگذار بوده و در این مورد حق با فکری است.

عبارت "برخی دیگر از کارهای انضباطی" در بیانیه باشگاه نشان داد، سرمربی از رفتار اخیر بازیکنش باخبر بوده و به همین دلیل تصمیم گرفته تا چنین رفتاری با او انجام شود. ماجرا از این قرار است که میلیچ توسط یکی از اعضای کادرفنی هایلایت دیدار برابر ذوب آهن اصفهان را تماشا کرده و شاهد عملکردش بود.

پیش از جلسه فنی بازی برابر گل گهر سیرجان، میلیچ به دنبال تماشای خلاصه عملکردش و انتقاداتی که کادرفنی از افت فنی او انجام داده بود، رفتار مناسبی نداشته و به صحبت‌های مطرح شده پوزخند زده که نشان می‌دهد انتقادات به مذاق او خوش نیامده و با مربیان در این مورد مخالف است.

گفته می‌شود به احتمال زیاد جلسه انضباطی میلیچ در باشگاه روز سه شنبه برگزار می‌شود و او به زودی مجوز حضور در تمرینات را به دست می‌‌آورد. میلیچ از فصل گذشته یکی از بازیکنان مورد اعتماد کادرفنی در ترکیب بوده که افت فنی او موجب شده در چنین وضعیتی قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز