خبرگزاری کار ایران

داغر: جایگاه قشقایی اینجای جدول نیست/ هرمزی جزو باشخصیت‌ترین سرمربیان لیگ یک است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۹۶۳

هافبک تیم فوتبال قشقایی شیراز گفت: داوری‌ها علیه قشقایی فراوان بوده است و انتظار ما از داوران، انجام عدالت در زمین مسابقه است.

مهدی داغر هافبک تیم فوتبال قشقایی شیراز در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی هفته گذشته مقابل فجرسپاسی گفت: دربی حساسی برای هر دو تیم بود. هر دو تیم به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتند و زمانی که 2 گل از حریف عقب افتادیم، با راهنمایی دقیق کادرفنی خود موفق شدیم به بازی برگردیم و یک امتیاز شیرین از این بازی به دست آوریم.

وی درخصوص کار کردن با داریوش هرمزی سرمربی قشقایی نیز گفت: آقای هرمزی جزو باشخصیت‌ترین مربیان این فصل لیگ یک است. جدای از بحث فنی ایشان که بنده نباید درخصوص آن صحبت کنم، ایشان از نظر شخصیتی و کاریزما بسیار آدم قابل احترام و اعتمادی است و ما بازیکنان خوشحالیم که شاگرد چنین مربی‌ای هستیم. آرامشی که آقای هرمزی به ما در زمین بازی میدهد مثال زدنی است و این آرامش در نهایت به نتیجه نیز ختم می‌شود.

وی ادامه داد: از بازیکنان فصل گذشته تیم قشقایی فقط دو بازیکن در تیم باقی مانده‌اند و اکثر بازیکنان تیم ما بازیکنان لیگ دو یا حتی لیگ سه‌ای هستند. بازیکنان جوان و بااستعداد فراوانی در تیم داریم که در فصول آینده، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت. تیم باانگیزه‌ای هستیم و کار کردن با آقای هرمزی برای همه بازیکنان لذت بخش است.

داغر: جایگاه قشقایی اینجای جدول نیست/ هرمزی جزو باشخصیت‌ترین سرمربیان لیگ یک است

هافبک قشقایی درخصوص مسائل داوری نیز توضیح داد: در این 7 هفته، کمتر دیداری بود که داوری عادلانه‌ای را شاهد بودیم. سطح داوران لیگ یک امسال نسبت به سال گذشته پائین آمده است و قشقایی نیز از این موضوع نهایت ضربه را خورده است. انتظار ما این نیست که داوران به نفع تیم ما سوت بزنند بلکه انتظارمان این است که داوران، عدالت را در زمین رعایت کنند.

داغر در خاتمه اظهار داشت: از هواداران خونگرم قشقایی به دلیل نتایج هفته‌های گذشته عذرخواهی میکنم. جایگاه باشگاه قشقایی اینجای جدول نیست و ما بازیکنان با اتحادی که با کادرفنی و مدیریت باشگاه داریم، قطعا نتایج بهتری در هفته‌های آتی کسب خواهیم کرد و به شرایطمان در جدول سروسامان خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز