خبرگزاری کار ایران

ابراهیم شکوری: از یحیی گل محمدی و کادر فنی حمایت می‌کنیم/ فدراسیون این قدر دارایی دارد که بحث به ساختمان پرسپولیس نرسد/ خصوصی‌سازی پرسپولیس مراحل پایانی خود را سپری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۹۲۹

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری حضور یافت تا پاسخگویی سوالت خبرنگاران و اصحاب رسانه باشد. وی در ابتدا گفت: ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و درگذشت آیت‌الله مصباح یزدی را تسلیت عرض می‌کنم. جا دارد یک تشکر ویژه از همه اصحاب رسانه داشته باشم که در این مدت که ما درگیر فینال آسیا بودیم بسیار همراه ما بودند و با تمام مشکلات و کاستی‌ها سعی کردند بهترین عملکرد را داشته باشند و در ادامه از هواداران پرشور خودمان تشکر می‌کنم که در این مدت مرزهای هواداری را جابه‌جا کردند و شاید ما اتفاقاتی را که در فضای مجازی شاهد بودیم تا به حال در فوتبال‌مان رقم نخورده بود. هواداران ما به گونه‌ای عمل کردند که این فرهنگ در بحث هواداری در آینده کمک‌مان خواهد کرد.

شکوری در ادامه گفت: در این بین هشتگ‌ها و چالش‌هایی به وجود آمد تا هواداران ما به تیم بتوانند کمک کنند. آنها توانستند خیلی باقدرت کمک کرده و تیم ما را همراهی کردند. ما فینال آسیا را در پیش داشتیم و شاید این اتفاق در فوتبال کمتر رقم بخورد که یک تیم از کشور ما با این شرایط کرونا و مشکلات اقتصادی بتواند در فینال بازی کند. امیدواریم اگر تیمی از ایران در آینده در فینال حاضر بود، بتواند قهرمان آسیا شود.

او در خصوص توقع هواداران این تیم نیز گفت: سطح توقع از تیم ما به قدری بالا رفته است که هواداران فقط به قهرمانی راضی می‌شوند. هواداران ما توقع‌شان بالا رفته و البته توقع‌شان هم بجاست. امیدوارم در سال‌های آینده پرقدرت‌تر در مسابقات ظاهر شویم و بهتر نتیجه بگیریم.

شکوری در جواب به این سوال که مهمترین فعالیت مدیریت جدید و اقدامات باشگاه درباره بدهی‌های خارجی‌ها چه بوده است بیان داشت: همانطور که همه می‌دانند زمانی که با آقای سمیعی باشگاه را تحویل گرفتیم باشگاه شرایط ملتهبی داشت. سعی کردیم آرامش را به تیم تزریق کنیم که فکر می‌کنم در دو ماه گذشته توانستیم موفق باشیم. با تمام مشکلاتی که وجود داشت توانستیم آرامش را به تیم تزریق کنیم و تیم با یک شرایط باثبات عازم فینال آسیا شد. ما باشگاه النصر را کنار خودمان داشتیم که همچنان پیگیر موضوع  است و دست‌بردار نیست. حتی تا صبح روز فینال باشگاه النصر به دنبال گرفتن دستور موقت برای لغو فینال بود و هر لحظه منتظر این بودیم که یک خبری به ما برسد تا سریعاً اقدام کنیم.

وی در ادامه افزود: در ادامه اگر بخواهیم به کارهایی که در این مدت انجام داده‌ایم، بپردازیم. باید بگویم که با یحیی گل‌محمدی به‌عنوان مربی که طی 10 سال گذشته توانسته به‌عنوان یک مربی ایرانی یک تیم ایرانی را به فینال آسیا برساند،  مذاکره کرده و توانستیم قراردادش را تمدید کنیم. همچنین قرارداد کلیه دستیارانش را هم تمدید کردیم. در ادامه قرارداد بازیکنان تأثیرگذار تیم را تمدید کردیم. زمانی که وارد باشگاه شدیم مشکل اسپانسر و البسه تیم را داشتیم که سعی کردیم در سریع‌ترین زمان مشکل لباس را برطرف کنیم. سعی کردیم برای بازی فینال یک لباس مخصوص داشته باشیم و برای نیم فصل دوم هم تصمیم به طراحی یک کیت واقعی و البسه داشته باشیم. سعی کردیم از نظر پشتیبانی و تجهیزات بهترین شرایط را برای تیم فراهم کنیم. باید بگویم که تیم با یک شرایط بسیار حرفه‌ای و با یک پرواز اختصاصی وارد قطر شدیم که جا دارد از هواپیمایی هما تشکر کنیم. همچنین زمین‌های تمرینی مناسبی را تهیه کردیم. در حال حاضر تیم در دو ورزشگاه شهید کاظمی و پژوهشگاه نفت تمرین می‌کند. در هفته آخر قبل از اعزام به قطر توانستیم از کمپ تیم ملی استفاده کنیم که جا دارد از دوستان (در فدراسیون فوتبال) تشکر کنیم که به ما به‌عنوان نماینده ایران نگاه کردند.

مدیر اجرایی پرسپولیس ادامه داد: جا دارد از آقای سمیعی تشکر کنیم که مبلغی را به حساب بازیکنان واریز کرد.  من خودم بازیکن بودم و کاملاً می‌دانم بازیکن چه می‌خواهد. سعی کردیم اولین پولی که وارد باشگاه شد صرف آپشن‌ها و قرارداد بازیکنان کنیم. یک بازیکن همیشه ذهنش درگیر این است که پول قرارداد و آپشنش چه شده است. متأسفانه بازیکنان از گذشته طلب داشتند و سعی کردیم بدهی سال گذشته را با بازیکنان تسویه کنیم تا دغدغه‌ای نداشته باشند و درصدی از مبلغ قرارداد جدیدشان را پرداخت کردیم. تا زمانی که ما وارد باشگاه شدیم کارگزار به تمام تعهداتش عمل کرده بود و یک ریال از هیچ چایی نمی‌توانستیم دریافت کنیم. نه اسپانسر و نه کارگزار، از هیچ جایی امکان درآمدزایی نداشتیم. خدا را شکر قبل از اعزام تیم به قطر آقای سمیعی یک مبلغی را به باشگاه تزریق کرد. در بحث پرونده‌های بین‌المللی زمانی که به باشگاه آمدیم همه می‌دانند که ما پرونده برانکو را داشتیم که دوستان ما در دوره قبل توانستند آن پرونده را ببندند. ما در حال حاضر پرونده النصر را داریم که مجبور شدیم 11 هزار فرانک به حساب دادگاه CAS واریز کنیم. بحث بودیمیر، اوساگونا، کمک‌های برانکو و اینیگو را داریم. بحث کالدرون و کمک‌هایش هم هست و پرونده‌شان باز است. الان پرونده بودیمیر قطعی شده است که باید کمتر از یک ماه آینده مبلغی در حدود 500 هزار یورو به حساب او واریز کنیم.

شکوری در خصوص پرداخت مطالبات دستیاران برانکو بیان کرد: دستیاران برانکو یک مبلغی را از باشگاه طلب کردند بابت سود مبلغی که قبلاً طلب داشتند و پرونده در فیفا باز است. ما منتظر هستیم که چه تصمیمی گرفته می‌شود. این پرونده‌هایی است که از قبل وجود داشته و تعهدی است که برعهده باشگاه است و ما باید به‌عنوان مدیریت باشگاه این مسائل را حل کنیم. درخواست دستیاران برانکو موضوعی جدید است و اینکه آنها بتوانند از فیفا رأی بگیرند یا نه، بستگی به دادگاه‌های بین‌المللی و کمیته انضباطی فیفا دارد و ما دفاعیه‌های خود را فرستادیم و امیدواریم زودتر نتیجه بگیریم.

وی در مورد این سوال که چرا باشگاه پرسپولیس درباره پرونده‌های حقوقی مرتبط با باشگاه درباره بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده، استوکس، شکایت از الاهلی عربستان و سایر مطالبات و پرونده‌های حقوقی پیگیری مناسبی انجام نداده است بیان داشت: ابتدا درباره پرونده شجاع خلیل‌زاده توضیح بدهم. در این مورد چون قرارداد باشگاه با یک بازیکن ایرانی بسته شده است، ما ابتدا از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال پیگیری کردیم و پرونده را به کمیته تعیین وضعیت فرستادیم. کمیته تعیین وضعیت رأی خودش را اعلام کرد و ما پیگیری مجدد خودمان را در کمیته استیناف انجام می‌دهیم. امیدواریم که دوستان ما در کمیته استیناف هرچه سریع‌تر رأی را ابلاغ کنند تا ما بتوانیم براساس رأیی که اعلام می‌شود به فیفا شکایت کنیم، چون این کار خواسته هواداران است. فکر می‌کنم به زودی پرونده شجاع خلیل‌زاده در فیفا پیگیری شود و بحث بعدی این است که ما بتوانیم از باشگاه الریان هم شکایتی انجام دهیم. درباره پرونده استوکس طی روزهای آینده در فیفا پیگیری خواهد شد و از او شکایت خواهیم کرد. همانطور که می‌دانیم باشگاه پرسپولیس هرچقدر که بدهی دارد یکسری طلب‌هایی هم بابت کارگزاری‌های قبلی، بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی دارد و تیم حقوقی باشگاه در حال پیگیری است و رأی آن صادر شده است و ما به دنبال این هستیم که این پول‌ها را به حساب باشگاه بیاوریم، اما شفاف اعلام کردن این پرونده مسائل حقوقی دارد که باعث می‌شود تا دست به عصا حرکت کنیم.

وی افزود: درباره دریافت حق بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی هم مکاتباتی با سازمان لیگ انجام دادیم که تمام سندها موجود است. درباره صورتحساب و ترازها هم با سازمان لیگ مکاتبه کرده‌ایم، ولی پاسخی که گرفته‌ایم، بدهکاری پرسپولیس است که برای ما جای سؤال دارد. در حال حاضر تلاش می‌کنیم که این مشکل رفع شود. باید پول تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی را بگیریم، اما کسورات قانونی و حق حضور بازیکنان در لیگ و ایفمارک وجود دارد که سازمان لیگ این مبالغ را به اضافه جرایم انضباطی کسر می‌کند. سؤال ما این است که «باشگاه پرسپولیس چهار دوره قهرمان لیگ بوده و با بیشترین هوادار درآمدزایی داشته است. اگر تراز ما منفی باشد حساب سایر باشگاه‌ها چگونه می‌شود؟»، اما سعی داریم این مسائل را پیگیری کنیم تا حق واقعی ما پرداخت شود.

شکوری درباره  طلبش از باشگاه پرسپولیس گفت: درباره طلب خودم باید بگویم که نه تنها من بلکه خیلی از بازیکنان داخلی ما هستند که شاید طلب داشته باشند، اما با توجه به عشقی که  به این پیراهن و باشگاه دارند، شکایتی نکرده‌اند. از سال 88 تا 90 مبلغ 80 میلیون طلب دارم که هر موقع خواستم پیگیری کنم مسائلی پیش آمده است. این مبلغ را بخشیدم و امیدوارم سایر دوستان هم که عاشق پرسپولیس هستند مثل من با توجه به مشکلات مالی باشگاه از پول‌شان بگذرند تا شرایط مالی باشگاه به یک ثباتی برسد.

وی در خصوص تغییر کادر فنی در صورت نتیجه نگرفتم تیم بیان کرد: کادر فنی ما کادری است که در 10 سال گذشته به‌عنوان کادر ایرانی توانسته است تیم ما را به فینال آسیا برساند و این تیم را برای چهارهمین دوره پیاپی قهرمان لیگ کرد. ما کادر فنی باشخصیت و بادانش داریم. باشگاه پرسپولیس و ارکان مدیریت باشگاه در کنار هواداران کاملاً از کادر فنی حمایت می‌کنند. ما به این کادر فنی اعتقاد داریم و مباحثی که مطرح می‌شود یک مقدار مباحث حاشیه‌ای است. تیم ما در حال حاضر که 9 هفته از لیگ گذشته و ما شش بازی کردیم همچنان بدون باخت هستیم و هیچ اتفاقی برای ما نیفتاده است. آنهایی که فوتبالی هستند می‌دانند که تیمی که فینال لیگ قهرمانان را از دست می‌دهد ممکن است دچار مشکلاتی شود و کسب دو تساوی در این مدت نتایج بدی نبوده است. ما می‌توانستیم چهار امتیاز از دو بازی گذشته کسب کنیم، ولی باشگاه با تمام قدرت از کادر فنی و یحیی گل‌محمدی حمایت می‌کند و توجهی به شایعات نداریم و تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که بهترین شرایط را برای تیم فراهم کنیم. در چند سال گذشته تا این حد ارتباط صمیمی بین باشگاه و کادر فنی وجود نداشته است. من هم خودم شاگرد مطهری و دستیارانش بودم و همینطور با بعضی از دوستان سابقه هم‌بازی بودن را دارم و یک ارتباط صمیمی با هم داریم. ما با تمام قدرت از کادر فنی حمایت می‌کنیم.

شکوری در خصوص توقیف ساختمان باشگاه پرسپولیس توسط شستا بیان داشت: این موضوع شاید سبب خیر شود که منِ مدیر باشگاه و مدیران بخش‌های دیگر ورزش و نهادهای دیگر کشور به این فکر بیفتند که یک بار برای همیشه سند ساختمان باشگاه به نام باشگاه پرسپولیس بخورد. البته سند ساختمان باشگاه را من امروز به دست آوردم. در سالیان گذشته نصف مبلغ ساختمان باشگاه پرداخت شده است و مابقی آن باقی مانده است. امیدواریم که با تعاملی که صورت می‌گیرد سند ساختمان همچون ورزشگاه شهید گمنام و درفشی‌فر به نام پرسپولیس بخورد. ما الان یک استادیوم مجهز به نام درفشی‌فر و شهدای گمنام داریم و امیدواریم در مراحل بعدی ورزشگاه شهید کاظمی هم به نام باشگاه پرسپولیس بخورد تا کاری ماندگار برای پرسپولیس صورت بگیرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص روند خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس و انتخاب معاونت اقتصادی باشگاه گفت: مراحل آخر خصوصی‌سازی را طی می‌کنیم و فکر می‌کنم تا قبل از سال جدید قسمتی از سهام باشگاه وارد بورس شود و باشگاه که متعلق به مردم است سهامش هم به مردم برسد. درباره معاونت اقتصادی باید بگویم که فعلاً نفر خاصی در این حوزه حضور ندارد. در بخش حقوقی آقای وکیل مشاور حقوقی باشگاه است.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار هستند که درباره مطالبات بین‌المللی مشکلات گذشته باشگاه پیش نیاید، خاطرنشان کرد: باید بگویم که ما در فیفا پولی نداریم و تمام مبلغ‌های ما صرف پرونده‌های بین‌المللی پرسپولیس شده است، ولی با توجه به پاداش‌ دو میلیون دلاری نایب قهرمانی آسیا و مطالباتی که از قبل داریم، AFC باید ابتدا هزینه‌های ما را کسر کند، هزینه‌هایی مانند جرائم انضباطی، اسکان، برگزاری مسابقات باید از حساب‌مان کسر شود. حدود دو هفته قبل درخواستی را به کنفدراسیون ارسال کرده‌ایم تا هزینه‌های ما و پول باقیمانده را حساب کند. همچنین پیگیر دریافت مبالغ باقیمانده هستیم، اما شرایط اقتصادی و تحریمی بسیار سخت‌تر از سال 2018 شده است. در آن سال می‌توانستیم مبالغ را انتقال بدهیم، اما الان نه. به محض اعلام پاداش باقیمانده به صورت شفاف این موضوع و البته نحوه هزینه کرد را هم اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

شکوری به خبرنگار ایلنا در خصوص جدایی بشار رسن و اختلافات کادر فنی و با هیات مدیره باشگاه گفت: درباره بشار باید بگویم که قرارداد او در اردیبهشت تمام شد که باشگاه آن را تمدید کرد. همانگونه که حمید مطهری گفت تیم ما با یک نفر سنجیده نمی‌شود و روی شرایط تیمی تأکید داریم. به هر حال این اتفاق درست یا غلط افتاد و بشار از پرسپولیس جدا شد، ولی ما باید با داشته‌های‌مان که قوی هستند و با همان‌ها در فینال لیگ قهرمانان آسیا حاضر شدیم، ادامه بدهیم. باید تمرکز خود را روی همین بازیکنان بگذاریم.  تا نیم‌فصل نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم، چون بازیکن آزاد ایرانی وجود ندارد و باید تا نیم‌فصل با همین بازیکنان که بسیار خوب و توانمند هستند کارمان را پیش ببریم. در حال حاضر با سه بازی کمتر جزو مدعیان هستیم و قطعاً امسال هم مدعی قهرمانی خواهیم بود. قطعاً ادامه این بحث به تیم ما کمک نمی‌کند. مدیریت کادر فنی  و بازیکنان با تمام توان به دنبال نتیجه‌گیری هستند و در کنار هم با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم و با تمام توان از کادر فنی حمایت خواهیم کرد.  ادامه دادن به بحث جدایی بشار هیچ کمکی به ما نمی‌کند.

وی ادامه داد:  این اتفاق قبل از مستقر شدن تیم مدیریتی جدید در باشگاه رقم خورده است. نمی‌دانم سمیعی از محتوای نامه باخبر بوده است یا نه، ولی با توجه به سِمَت وی در وزارت ورزش  و جوانان اطلاع یافتن از این موضوع پیچیده نیست. در حال حاضر کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. شاید اگر به عقب بازگردیم بتوان کار دیگری انجام داد. بازهم می‌گویم باید با همین داشته‌ها کار را ادامه دهیم.

وی درباره این موضوع که  شنیده می‌شود مدیریت سابق و فعلی برای پرداخت طلب بازیکنان و برانکو مبلغی را قرض کرده‌اند، خاطرنشان کرد: کلیه فضای تبلیغاتی باشگاه پرسپولیس با یک مبلغ مشخص در اختیار کارگزار قرار دارد و این مبلغ قبل از دوران مدیریت جدید پرداخت شده است. مبلغی را برای پرداخت طلب برانکو قرض گرفته‌اند، ولی من نام مبلغی که مدیریت فعلی برای پرداخت طلب بازیکنان تامین کرده را قرض نمی‌گذارم و می‌خواهیم این مبلغ را برای تیم درآمدزایی کنیم.

شکوری گفت: قبل از اعزام تیم به قطر بخشی از قرارداد بازیکنان پرداخت شد یا به شکل قرض یا از درآمدهای باشگاه یا هرچیز دیگری. امیدواریم اتفاق‌ها و مسائل مربوط به باشگاه از فضای تبلیغاتی مثل روبیکا رصد شود تا بتوان از این طریق برای باشگاه درآمدزایی کنیم. از دوستان هم درخواست کردیم در این نشست لایو نروند تا بتوانیم از راه‌های پیش‌بینی شده درآمدزایی کنیم. اگر کاری که در فضاهای دیگر انجام می‌دهیم در فضای هواداری خودمان انجام بدهیم باشگاه ما بی‌نیاز خواهد شد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در خصوص بازگشت بازیکنان سابق پرسپولیس از جمله مهدی ترابی گفت: ما در هفته ششم لیگ هستیم و اگر در حال حاضر بازیکنی را جذب کنیم با توجه به اینکه در تیم دیگری بازی کرده است  نمی‌توانیم تا نیم‌فصل از آن بازیکن استفاده کنیم. من سابقه بازی داشته‌ام و شخصاً با برخی نفراتی که از تیم جدا شده‌اند در ارتباط هستم. قطعاً کادر فنی هم با این بازیکنان در ارتباط است، ولی اینکه شب قبل بازی تیم ما کادر فنی و مدیریتی را تحت فشار فضای مجازی بگذارند و بگویند بازیکنی از تیمش در آستانه جدا شدن است و باشگاه، مدیریت و کادر فنی بلافاصله باید برای جذب وی اقدام کند، حرفه‌ای نیست.

وی افزود: برخی از  بازیکنانی  که در لیگ قطر حضور دارند مبلغ رضایت‌نامه‌شان خیلی زیاد است. یکی از بازیکنانی هم که این روزها بحثش خیلی داغ شد شب گذشته با من صحبت کرد و جدایی‌اش را تکذیب کرد. هواداران هم مثل ما و کادر فنی نگران هستند، ولی باید روال عادی طی شود تا بتوانیم بازیکنی را جذب کنیم. عقد قرارداد با برخی بازیکنان سبب می‌شود ماجرای مهدی طارمی و ضربه خوردن از آن تکرار شود. برخی نفرات هم رضایت‌نامه‌شان برای باشگاهی خارجی صادر شده و اگر با وی قرارداد ببندیم فیفا رصد خواهد کرد. طبق درخواست کادرفنی وظیفه داریم با تمام توان برای جذب بازیکن عمل کنیم و این کار را هم انجام خواهیم داد.  اگر بازیکنی می‌خواهد به تیم ما بیاید باید شرایط را هم درک کند. پرسپولیس با تیم لیگ دویی کشورهای عربی یا تیم‌های رتبه پایین‌تر جدول لیگ خودمان تفاوت دارد. هوادار هم عاشق این تیم است و باید بازیکنان شرایط بازی در پرسپولیس را درک کنند.

شکوری در خصوص پاداش احتمالی پیروزی مقابل سپاهان و استقلال  اظهار داشت:  باشگاه حساسیت‌های این دو بازی را می‌داند، امیدوارم با تدابیر کادرفنی و مدیریتی تیم را در بهترین شرایط عازم مسابقات کنیم. بازی با سپاهان و استقلال مهم و تاثیرگذار است و سعی داریم بهترین شرایط را برای تیم‌مان در این دو بازی فراهم کنیم.

وی درباره اینکه کارگزار پرسپولیس تا پایان اردیبهشت باید ۴۳ میلیارد به این باشگاه پرداخت کند که از این مبلغ ۱۵ میلیارد به دلیل بدهی قبلی به این کارگزار کسر می شود، با این تفاسیر چگونه گفت: قرارداد مارکار تا پایان اردیبهشت و قبل از آنان فصل است اما این ارقام دقیق نیست و انحراف دارد. سعی داریم فضاهای درآمدزایی را رصد کرده و به همراه کارگزار آنها را عملیاتی کنیم.استفاده از اپلیکیشن هم راهی برای درآمدزایی جدید است‌.

وی افزود: فضای اینستاگرام ما خیلی خوب است اما از طریق یکی از اپلیکیشن ها می توانیم درآمد خوبی ایجاد کنیم. خود من اولین نفر وارد این فضا شدم تا بتوانیم به درآمد برسیم. پرسپولیس یک باشگاه هوادار محور است و با هوادار خود معنی پیدا می کند. اگر آنها پای کار نباشند منبع مالی نداریم زیرا یک هزار تومان هم برخلاف سایر باشگاه ها از دولت دریافتی نداریم که نمایندگان مجلس و نهادهای دیگر باید به آن توجه کنند.

معاون باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خیلی خوشحال می شویم با مشخص شدن منابع مالی سایر باشگاه ها معلوم شود آنها هم از فضای اسپانسری مور خود را می گذرانند یا اینکه از بودجه دولتی استفاده می کنم. خواهش می کنم نمایندگان محترم مجلس و سایر مسئولان به این  موضوع ورود کنند چگونه پرسپولیس به عنوان پرهوادارترین تیم آسیا با ۵۰-۴۰ میلیون طرفدار یک ریال هم از منابع دولتی دریافتی ندارد اما خیلی باشگاه های دیگر که نمی خواهم از آنها اسم بیاورم به شکل مستقیم و غیر مستقیم از منابع دولتی استفاده کند. با توجه به جایگاهی که خودم داشتم می دانم این منابع را از کجا دریافت می کنند.

شکوری ادامه داد: تیم ما فقط از طریق اسپانسر و هواداری می تواند خود را آماده کند. باید از هواداران هم که تا اینجا کم نگذاشته و در فضای مجازی، واقعی و ورزشگاه عاشقانه پای کار هستند. پیام های زیادی دریافت می کنم که  می خواهند به تیم کمک کنند و این کار را هم انجام می عمد اما با اقدام های مدیریتی باید این موضوع را حل کرده تا مشکلات مالی باشگاه به کمترین حد برسد.

شکوری در خصوص احتمال لغو دیدارهای این تیم به دلیل آلودگی هوا بیان داشت: متاسفانه دوستان برخی مسایل را مطرح می‌کنند که نمی دانم چه باید بگوییم. تابع تصمیم های سازمان لیگ بوده ایم اما نمی دانم گونه امکان دارد ۲۹ آذر فینال لیگ قهرمانان را برگزار کرده و بیست و هشتم در لیگ بازی کنیم. تنها درخواست باشگاه ما این بود بازی با نساجی در تهران برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد و هنوز هم نمی دانیم چرا دیدارمان با ذوب آهن لغو شد.

وی همچنین افزود: با توجه به نامه نگاری های صورت گرفته و صحبت رضا جاودانی مبنی بر اینکه نامه ای به ما نرسیده است باید بگویم برادر من در این یک هفته که نامه را دریافت کردید چه اتفاقی رخ داد؟ امکان دارد به ما اطلاع بدهید بازی با ذوب آهن به چه دلیلی لغو شده است؟ لغو مسابقه در فینال به ضررمان تمام شد زیرا ۲۰ روز در شرایط و کوران بازی ها نبودیم. ما مطیع سازمان لیگ بودیم اما به صورت مکتوب و محرمانه درخواست کردیم دلیل لغو بازی با ذوب آهن را بگویند.

او با اشاره به موفقیت‌های چند سال گذشته گفت: اینکه 16 تیم برای کسب سهمیه می‌جنگند و تیمی سهمیه می‌گیرد خوشحال هستیم. اینکه هواداران ما از نایب قهرمانی در آسیا ناراحت می‌شوند دیگر کری نیست. برخی دوستان در تیم نونهالان خود هم جایی ندارند. بیایید اخلاق را رعایت کنیم و اگر کری هم خوانده می‌شود در قالب اخلاق باشد. باشگاه‌ها بدهی دارند اما سعی می‌کنیم بر اساس اولویت طلب‌ها را پرداخت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز