خبرگزاری کار ایران

علی‌نژاد: جلوی مدرک فروشی در بدنسازی را بگیرید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۷۱۴

معاون وزیر ورزش و جوانان، جلوگیری از مدرک فروشی در رشته بدنسازی را خواستار شد.

به گزارش ایلنا،مهدی علی‌نژاد، ظهر شنبه پس از انتخاب نصیرزاده به عنوان رییس جدید فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: از آقای پورعلیفرد، رییس پیشین فدراسیون که بیش از یک دهه مسوولیت این فدراسیون را بر عهده داشت تشکر می‌کنم و هم‌چنین از امیری خراسانی، سرپرست فدراسیون قدردانی می‌کنم. به نصیرزاده نیز بابت پیروزی در انتخابات تبریک می‌گویم و امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در فدراسیون بدنسازی باشیم.

او افزود: امروز اتفاقات خوبی را شاهد بودیم. با وجود حرف و حدیث‌ها فضای انتخابات خوب و سازنده و با رعایت دموکراسی بود. از امروز باید با وحدت اعضای مجمع باعث پیشرفت فدراسیون بدنسازی باشیم. این فدراسیون یکی از پرجمعیت‌ترین فدراسیون‌های ایران است و قریب به ۷۰ درصد باشگاه‌های کشور مربوط به بدنسازی است. قطعا یکی از موضوعاتی که باید سرلوحه کار نصیرزاده باشد ورزش پاک است. داروهای غیرمجاز آسیب‌های زیادی در این ورزش داشته است و باید تلاش کنیم این ورزش بدون استفاده از داروهای غیرمجاز سالم و پاک باشد. در کنار آن باید آموزش را جدی بگیریم و علم تمرین در باشگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

معاون ورزش قهرمانی وزیر ورزش افزود: باید جلوی مدرک فروشی و مدرک گرایی در این رشته گرفته شود. امیدوارم بتوانیم شاهد موفقیت روز افزون این رشته باشیم. این ظرفیت وجود دارد و قهرمانان خوبی در این رشته داریم. خوشبختانه فعالیت پاورلیفتینگ بانوان در شورای معاونان وزارت ورزش تصویب شد و فرصت خوبی برای فعالیت بانوان در این رشته خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز