خبرگزاری کار ایران

جلالی: بگویم آقای پاس گل شدن برایم مهم نیست دروغ گفتم/ زوج خوبی با رضا جعفری تشکیل دادیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۵۶۷

مدافع سایپا دومین پاس گلش را برای این تیم در بازی مقابل صنعت نفت داد و می‌گوید دوست دارد در کنار نتیجه گیری تیمش این آمار هم بیشتر شود.

ابوالفضل جلالی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تساوی سایپا مقابل صنعت نفت در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و فکر می‌کنم عملکرد خوبی در زمین داشتیم. در شروع بازی کمی سردرگم بودیم ولی رفته رفته خودمان را پیدا کردیم و نبض بازی را در دست گرفتیم. متاسفانه در این بازی هم مثل اکثر بازی ها با وجود اینکه تیم برتر میدان بودیم نتوانستیم مزد برتری مان را بگیریم و یک مساوی دیگر به مساوی های ما اضافه شد.

وی در مورد دلیل تداوم تساوی‌های سایپا گفت: نمی‌دانم مشکل کجاست ولی این را می‌دانم تیم خوبی هستیم و سبک بازی که امسال اجرا می‌کنیم هم کمی نیاز به زمان دارد تا جا بیافتد و نتیجه بدهد و همیشه قرار نیست اینجوری باشد که خوب بازی کنیم و نتیجه نگیریم و دوران نتیجه گرفتن ما هم می‌رسد. خوبی لیگ امسال این است که امتیازها به هم نزدیک است و خیلی از رقبا عقب نماندیم.

مدافع تیم سایپا در مورد دریافت گل در دقایق آخر از صنعت نفت هم عنوان کرد: بله متاسفانه اگر چند دقیقه بیشتر مقاومت می‌کردیم 3 امتیاز مهم از یک تیم خوب گرفته بودیم. صنعت نفت از بهترین تیم های لیگ است که یقه تیم‌های مدعی را گرفته ولی دیدید که مقابل ما چندان حرفی برای گفتن نداشتند. 3 امتیاز این بازی خیلی به ما کمک می‌کرد ولی هرچه بود دیگر گذشت.

جلالی در مورد پاس گلش به رضا جعفری در این بازی گفت: ما یک سری راه های تمرین شده برای رسیدن به گل داریم و من هم با توجه به اینکه هم نفوذ کردن را دوست دارم و هم کادرفنی اجازه آن را به من داده شرایطش پیش می‌آید که برای مهاجمان فرصت سازی کنم و خوشحالم که توانستم برای تیم مفید باشم.

وی در مورد اینکه برای دومین بازی پیاپی او پاس می‌دهد و رضا جعفری گلزنی می‌کند هم توضیح داد: خدا را شکر فکر می‌کنم به هماهنگی خوبی با هم رسیدیم و زوج خوبی تشکیل دادیم. البته این را هم بگویم وقتی تیمی به گل می‌رسد این زحمات کل تیم است که به نتیجه رسیده است و حالا یک نفر پاس می‌دهد و یک نفر گل می‌زند و همه آنها را می‌بینند.

مدافع سایپا در مود اینکه علاقه‌ای به عنوان آقای پاس گلی دارد یا نه هم گفت: اول از همه برای همه ما موفقیت سایپا مهم است و سایپا نتیجه بگیرد و بازی هایش را پیروز شود دیگر بقیه مسائل فرعیات هستند ولی اینکه در کل بگویم برایم هیچ اهمیتی ندارد دروغ است و هر بازیکنی دوست دارد آمار خوبی از خودش به جا بگذارد.

جلالی در مورد دیدار هفته بعد مقابل شهر خودرو هم خاطرنشان کرد: بازی سختی داریم و شهر خودرو از تیم های خوب لیگ است ولی دیگر تعداد مساوی های ما زیاد شده و وقت بردن است و امیدوارم این بار بتوانیم به آنچه می‌خواهیم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز