خبرگزاری کار ایران

حسینی: شب خاصی در زندگی‌ام بود/ سعی می‌کنم جوانان تیم را رشد بدهم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۵۰۳

کاپیتان تیم والیبال پیکان گفت: امشب شب خاصی برایم بود و دوست داشتم برنده باشم. شب تولد دختر بزرگم و سالروز ازدواجم هست و تمام تلاشم را کردم با کسب پیروزی آن را به همسرم و دخترم تقدیم بکنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، امیر حسینی کاپیتان تیم پیکان، پس از پیروزی برابر هورسان رامسر در هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان اظهار داشت: به تیم هورسان تبریک می گویم، خیلی خوب عمل کردند به ویژه دو بازیکن خارجی آنها، فوق العاده امروز بازی کردند. مخصوصا پشت زن آنها که من انتظار همچین بازی نداشتم.بچه های ما همه با تمام توانشان بازی کردند.

او در خصوص حضورش در پیکان گفت: حالا من از نیم فصل به اینها اضافه شدم و آنها بازیکنان جوانی هستند و من کمک می کنم آنها را رشد بدهم اگر مغرور نشوند ما می توانیم بازیهای خوبی در نیم فصل دوم نشان بدهیم.

حسینی در خصوص اینکه بخش اعظم فنی تیم  را به عهده دارد و سرمربی تیم گفته شما به عنوان مربی خیلی کمک می کنید، تقسیم وظایف در این تیم چگونه است، عنوان داشت: موضوع سرمربی و مربی اینجا وجود ندارد من یک بازیکنم و هر کمکی از دستم بربیاید انجام می دهم و اینجا به عنوان خادم باشگاه آمدم و 10 تا 12 سال از عمر ورزشی ام را اینجا گذرانده ام و الان که سال های آخر بازیگری ام هست دوست داشتم اینجا بازی کنم. 

وی افزود: زمانی که دیدم نتیجه خوبی نگرفتند کسی از تیمی که شانس قهرمانی دارد به تیمی که یازدهم جدول هست نمی آید. من این ریسک را به جان خریدم و آمدم و چون این باشگاه را دوست دارم.

کاپیتان پیکان در خصوص تاثیر مثبتش در نتیجه گیری بیان داشت:ما بچه های جوانی داریم و به کمک بازیکن های خارجی سعی می کنیم ضعف های خودمان را پوشش بدهیم. پس فردا هم آن یک بازیکن دیگر خارجی مان را استفاده می کنیم انشاالله.

حسینی در پایان تاکید کرد: امشب شب خاصی برایم بود و دوست داشتم برنده باشم. شب تولد دختر بزرگم و سالروز ازدواجم هست و تمام تلاشم را کردم با کسب پیروزی آن را به همسرم و دخترم تقدیم بکنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز