خبرگزاری کار ایران

والیبال|پایان هفته هفدهم با شش مسابقه سه بر صفر

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۴۸۸

هفته هفدهم لیگ برتر والیبال مردان ایران با پیروزی تیم‌های شهداب یزد، سایپا تهران، شهرداری ارومیه، فولاد مبارکه سپاهان، لبنیات هراز آمل و پیکان تهران برابر حریفان با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، هفته هفدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، امروز (جمعه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد.

در پنجمین مسابقه این هفته که به میزبانی سالن فدراسیون والیبال برگزار شد، تیم‌های هورسان رامسر و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان مرتضی عهدی موفق به شکست سه بر صفر حریف خود شدند.

پیکانی‌ها در سه ست این مسابقه با امتیاز مشابه 25 بر 23 به پیروزی رسیدند تا ششمین برد خود در لیگ برتر مردان سال 99 را جشن بگیرند.

این دیدار در مدت زمان 106 دقیقه انجام شد و قضاوت و نظارت آن به ترتیب برعهده مرتضی اکرمی، علی‌اکبر پاکدلان، مسعود قاری و علی یاوری به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری بود.

ولی علی‌پور بازیکن شماره سه پیکان در ست سوم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در آخرین مسابقه هفته هفدهم نیز تیم‌های راه‌یاب ملل کردستان و لبنیات هراز آمل درخانه والیبال تهران به مصاف هم رفتند و شاگردان بهروز عطایی موفق به شکست نماینده کردستان بانتیجه سه بر صفر شدند.

هزار با کسب این پیروزی، با 12 برد و 34 امتیاز بالاتر از فولاد سیرجان که این هفته استراحت داشت، در رتبه سوم جدول ایستاد.

راه‌یاب در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 22 مغلوب نماینده آمل شد تا سیزدهمین شکست خود را تجربه کند.

مهرداد شوشتری و علیرضا قریب به عنوان داور اول و دوم، این رقابت را سوت زدند که 95 دقیقه طول کشید. نظارت فنی و داوری هم برعهده علیرضا گیلانی و امیر صداقت بود.

این دیدار دو کارت زرد داشت که رشید یوسفی بازیکن راه‌یاب در ست دوم و بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز در ست سوم دریافت کنندگان این کارت‌ها بودند.

 

تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری گنبد در هفته هفدهم لیگ برتر مردان استراحت داشتند و نتایج کامل شش مسابقه این هفته به قرار زیر است:

سایپا تهران 3 – آذرباتری ارومیه صفر (25 بر 16، 28 بر 26 و 25 بر 14)

شهرداری قزوین صفر – شهداب یزد 3 (18 بر 25، 18 بر 25 و 17 بر 25)

فولاد مبارکه سپاهان 3 – شهرداری ورامین صفر (25 بر 19، 25 بر 19 و 25 بر 17)

شهرداری ارومیه 3 – خاتم اردکان صفر (25 بر 19، 25 بر 22 و 25 بر 19)

راه‌یاب ملل‌کردستان صفر – لبنیات هراز آمل 3 (21 بر 25، 18 بر 25 و 22 بر 25)

هورسان رامسر صفر – پیکان تهران 3 (23 بر 25، 23 بر 25 و 23 بر 25)

 

در پایان این هفته تیم شهرداری ارومیه با 13 برد و 37 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل با 12 برد و به ترتیب 35 و 34 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

جدول لیگ برتر والیبال مردان در پایان هفته دوم دور برگشت مرحله مقدماتی بدین قرار است:

والیبال|پایان هفته هفدهم با شش مسابقه سه بر صفر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز