خبرگزاری کار ایران

دریس: امیدوارم روند کلین شیت هایم ادامه داشته باشد/ موقعیتی به تیم نفت ندادیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۴۴۹

گلر پیکان در مورد عملکرد خودش در دیدار هفته جاری مقابل نفت صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، محمد دریس، گلر تیم پیکان در خصوص برتری مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر خیلی بازی خوبی بود و ما خیلی خوب کار کردیم و بچه‌ها همه بازی با کیفیتی را ارائه دادند.سه امیتاز شیرین را گرفتیم و آن را به آقای  شیخ سلیمانی تقدیم کردیم چون فردا  روز عقدش است و داماد تیم ما محسوب می شود .ما موقعیتی به تیم نفت ندادیم و بهتر بازی کردیم. خدا را شکر توانستیم یک بر صفر ببریم. بازی بعد هم با نساجی در خانه است که باید تلاش کنیم آن بازی را ببریم .

او که در این دیدار چهارمین کلین شیت  خود را ثبت کرد ادامه داد: همه بچه ها  به خصوص مدافعان ما خیلی زحمت می کشند و به لطف خدا توانستم در این ۸ بازی که انجام دادم در چهار بازی گل نخورم امیدوارم این روند در بازی های بعدی هم ادامه دار باشد .

دریس در پایان در خصوص اینکه پیکان برخلاف سالهای قبل که اکثراً در نیم فصل اول خوب کار کرده و در نیم فصل دوم نتوانسته به روند خود ادامه دهد و  این که امسال می‌تواند به روند خوبش تداوم بخشد یا خیر افزود: با آمدن آقای تارتار شرایط پیکان را خوب کردیم و همین شکل را ادامه خواهیم داد و تیم را بالای جدول نگه می داریم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز