خبرگزاری کار ایران

مطهری: احتمالا اعضای هیات مدیره بیشتر از ما فوتبال می‌فهمند / باید ببینیم شرایط رامین رضاییان چطور است / نباید بازیکنان را خیلی تحت فشار بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۲۶۹

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از بازی برابر ذوب آهن اصفهان شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حمید مطهری، مربی تیم پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از تساوی مقابل ذوب آهن اصفهان در بازی معوقه هفته ششم اظهار داشت: سلام و عرض ادب خدمت همه به خصوص طرفداران فوتبال و هواداران پرسپولیس. در رابطه بازی باید عرض کنم در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و بازی تحت کنترل ما بود. حملات تدریجی داشتیم و با توجه به نوع بازی ذوب آهن از تمامی فضاهای بین خطوط انها استفاده می‌کردیم و به موقع گل زدیم. خیلی خوب هم بازی را کنترل کردیم و مثل همیشه مالکیت توپ را داشتیم. 

او ادامه داد: در نیمه دوم آنها با جسارت بیشتری آمدند و رو به جلوتر بودند. در دقایقی از بازی فوتبال آنها نسبت به ما بهتر بود و واقعا روی ضد حمله غافلگیر شدیم و گل خوردیم. در نیمه دوم یکی از دلایلی که مثل همیشه نبودیم این بود که کنترل توپ را مثل همیشه اجرا نکردیم و  در بخش حمله نتوانستیم توپ را خوب نگه داریم. در زمان انتقال توپ به حمله، توپ قطع می شد و دچار مشکل می شدیم. به همین علت در نیمه دوم اسیر ضدحملات حریف شدیم که در نهایت بازی خوب و جذابی بود. منتهی یکسری اتفاقات می افتد که در شان فوتبال نیست و جز اینکه بگوییم تاسف می خوریم چیز دیگری نمی توان گفت. 

هیات مدیره گفته بودند بودن و نبودن بشار رسن مشکلی ایجاد نمی کند، واقعا اینطور است؟ مطهری در این خصوص گفت: همیشه خودم و آقای یحیی اعتقادمان این است که کار گروهی، کار تیمی به هر بازیکنی ارجحیت دارد. منتهی اگر هیات مدیره چنین چیزی گفته اند لابد آنها فوتبال را بهتر از ما می دانند و تاثیری ندارد. اگر هیات مدیره چنین چیزی گفته احتمالا آنها بیشتر از ما فوتبال را می دانند.

مربی تیم پرسولیس در پاسخ به این سوال که آیا آنها خواستار جذب رامین رضاییان بودند یا خیر گفت: ببنیید از اینکه رامین رضاییان بازیکن توانمندی و خوبی است شکی وجود ندارد اما ما آنقدر درگیر مسابقات بودیم و تازه در هفته ششم هم هستیم، فکر میکنم یک طور این مسائل تیم را وارد حاشیه می کند. الان موقع حرفه ای نیست و زمان نقل و انتقالات هم هنوز نیست. حالا من نمیدانم در فضای مجازی چه اتفاقاتی می افتد و رصد نمی کنم. به هر حال در اینکه رامین بازیکن توانمندی است شکی نیست ولی فکر میکنم زمانش، زمان خیلی خوبی نبوده و باید با باشگاه صحبت کنیم که ببینیم شرایط رامین رضاییان چطور است. فکر می‌کنم ایشان قرارداد خیلی بالایی در آنجا دارند و بعید است که این انتقال امکان پذیر باشد. از نظر ما رامین بازیکن توانمندی است.

حمید مطهری در پاسخ به این سوال که می توان به آینده خط حمله پرسپولیس امیدوار بود یا خیر گفت: همیشه ما گفتم، کار تیمی ارجحیت دارد. همه باید در پازل تاکتیکی ما قرار بگیرند، یک روز خط حمله ما عبدی است و یک روز آرمان رمضانی است. ما باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم. قبول دارم امروز خیلی موثر واقع نشد و صحبت منطقی است. منتهی باید با تمرین بیشتر و همین بچه ها که تیم خوب و یکدستی است بیشتر زحمت بکشیم. بازیکنان جوان هستند و نباید خیلی آنها را زیر فشار بگذاریم. باید کاری کنیم که آنها از لحاظ فنی و روانی به سطح قابل ملاحظه ای برسند و مشکلات ما را حل کنند.

دلیل تفاوت بازی پرسپولیس بین دو نیمه چه بود؟ مطهری پاسخ داد: اشاره کردم که ما نیمه اول خیلی تیم بهتری بودیم. در نیمه دوم هم خودمان قبول داریم که تفاوت داشت منتهی بخشی از آن به بخش انگیزشی تیم ذوب آهن مربوط می شود که چیزی برای از دست دادن نداشتند و فوتبال رو به جلو ارائه کردند. بخشی هم به این برمی گردد که بازیکنان ما دوست داشتند از یک گل محافظت کنند. در نیمه صحبت کردیم که برای گل دوم و سوم برویم. اینطور نبود که بخواهیم عقب بنشینیم. فوتبال جریان دارد و چنین اتفاقاتی پیش می آید. تساوی هم امکان پذیر است و تمام تیم ها زحمت می کشند قرار نیست که در همه مسابقات رقبا را با اختلاف شکست بدهید. در مسیر مسابقات چنین نتایجی اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز