خبرگزاری کار ایران

رضایی: هواداران از بازی امروز پرسپولیس و ذوب آهن لذت بردند / اگر داوری‌‌ها نبود جایگاه بهتری در جدول داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۲۵۹

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان از عملکرد شاگردانش در بازی مقابل پرسپولیس ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا، ذوب آهن اصفهان در بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم پرسپولیس تهران رفت و به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

رحمان رضایی درخصوص تساوی برابر پرسپولیس اظهار داشت: بازی بازی جذاب و خوبی بود. نیمه اول پرسپولیس به بازی مسلط بود و به گل رسید. روی اشتباه ما گل ‌زدند اما در نیمه دوم با تعویض هوایی که داشتیم تیم جان گرفت و روی بازی مسلط شدیم. در دقایق آخر فرصت‌های زیادی داشتیم و با نفرات بیشتر در حملات ظاهر می‌شدیم. به نطرم همه از این بازی زیبا لذت بردند.

او درخصوص برنامه‌های تیمش برای این مسابقه هم گفت: متأسفانه غافلگیر شدیم و دو روز قبل از بازی دارکو مصدوم شد و نتوانست تیم را همراهی کند. در هفته با او کار تاکتیکی انجام می‌دادیم اما نتوانست در این بازی باشد و تاکتیک مقداری عوض شد. با توجه به اینکه طرفداران تیم‌ها در ورزشگاه‌ها وجود ندارند دیگر میزبان و میهمان برای تیم‌ها تفاوتی ندارد. ما آمدیم که بازی خوب و جان داری انجام بدهیم.

رحمان رضایی در نشست خبری پس از دیدار مقابل پرسپولیس تهران اظهار داشت: عرض سلام خدمت همگی. بازی در نیمه اول به طوری بود که پرسپولیس تا حدودی برتری داشت، چه به لحاظ پرسی که انجام دادند چون مشخص بود که روی شکل بازی ما کار کرده بودند. پرسپولیس تیم بزرگی است که طی دو سه سال اخیر و امسال فینالیست آسیا بوده است. با احترامی که برای حریف قائل بودیم امروز آمدیم که با یک بازی خوب و نتیجه خوب برگردیم. 

او ادامه داد: در نیمه اول متاسفانه موقعیت های خوبی هم داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. پرسپولیس در دقایق زیادی از نیمه نخست روی جریان بازی مسلط بود اما در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام دادیم توانستیم نبض بازی را بگیریم و مخصوصا با هافبک هایی که آوردیم از بالا پرس کنیم و روی بازی مسلط شویم. رضایی اضافه کرد: خیلی حمله کردیم و توانستیم به گل برسیم. پس از گل هم روی دو موقعیت چهار به دو شدیم اما استفاده نکردیم. امیدوارم که در بازی بعدی با دست پر و سه امتیاز برگردیم.

رضایی در پاسخ به این سوال که با شکل بازی موفق چرا ذوب‌ آهن تا به امروز نتایج خوبی کسب نکرده است، گفت: نه در ایران چه افرادی که خارج از ایران هم هستند می دانند که چه اتفاقاتی افتاده است و این تیم متاسفانه باید از بازی اول تا به امروز حساب کنید، این تنها بازی بود که روی بحث داوری واقعا زیاد قابل بحث نبود. داور خیلی مسلط بود و حتی دو کارت قرمز هم داد که هیچ گلایه ای نداریم. به غیر از بازی دوم، در چهار بازی پنالتی که اصلا وجود نداشت علیه ما گرفته شد. روی دو بازی آخر ما مقابل گل گهر و استقلال متاسفانه چند پنالتی ما را نگرفتند. من فکر می کنم که هر تیمی درگیر این قضاوت ها می شد در موقعیتی که الان داریم، استپ می کرد و نشان دادیم که برابر تیم های مدعی مقابل استقلال، گل گهر و پرسپولیس که فینال آسیا بازی کرده و حتی فولاد نشان دادیم که عملکردمان شانسی نبوده و خوب کار می کنیم اما متاسفانه داوری ها خیلی به ما آسیب زد و امیدواریم روندی که امروز در داوری دیدیم را در آینده هم ببینیم. که بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز