خبرگزاری کار ایران

بازی معوقه هفته ششم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس یک - ذوب آهن یک / کامبک در دقیقه 90

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۲۴۰

پرسپولیس تهران در بازی خانگی به تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن اصفهان رضایت داد.

به گزارش ایلنا، در بازی معوقه از هفته ششم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس تهران از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان رفت و نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان یحیی گل محمدی خاتمه یافت. در نیمه نخست این بازی که تیم پرسپولیس موقعیت‌های مناسبی برای گلزنی ایجاد کرد، امید عالیشاه در دقیقه 17 موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند و سرخپوشان با همین نتیجه به برتری برسند. در این نیمه سعید آقایی(9) از پرسپولیس و میلاد جهانی(15) و مهرداد قنبری(35) از ذوب‌آهن کارت زرد دریافت کردند.

در نیمه دوم این مسابقه دو تیم فرصت‌های مناسبی برای گلزنی ایجاد کردند اما پیش از 10 نفره شدن تیم ذوب آهن گلی به ثمر نرسید. پس از اخراج عبدالله حسینی، تیم ذوب آهن تلاش زیادی برای جبران نتیجه بازی داشت که میلاد جهانی در دقیقه 90 روی پاس ایوان مارکویچ گلزنی کرد و حساب کار را یک بر یک کرد.

در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا تیم یحیی گل محمدی نتواند مقابل ذوب‌ آهن 10 نفره به نتیجه ای بهتر دست پیدا کند. پرسپولیس با این تساوی 10 امتیازی شد و در رده نهم ایستاد؛ ذوب آهن هم با 6 امتیاز همچنان رتبه پانزدهم را در اختیار دارد.

سیامک نعمتی(56) و کمال کامیابی‌نیا(61) از پرسپولیس و فرشاد محمدی‌مهر(5+90) از ذوب‌آهن هم در نیمه دوم از داور کارت زرد دریافت کردند. سعید آقایی(9 و 89) از پرسپولیس و سید عبدالله حسینی(89) از ذوب‌آهن هم اخراجی‌های این مسابقه بودند.

پرسپولیس یک - ذوب آهن یک / کامبک در دقیقه 90

پرسپولیس

حامد لک، امید عالیشاه(71- محمدمهدی مهدی‌خانی)، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا(71- میلاد سرلک)، احسان پهلوان، مهدی عبدی(60- آرمان رمضانی)، وحید امیری، سعید آقایی، سیامک نعمتی

پرسپولیس یک - ذوب آهن یک / کامبک در دقیقه 90

ذوب آهن

شهاب الدین گردان، وحید محمدزاده، سید عبدالله حسینی، قاسم حدادی فر(54- عرفان پورافراز)، علی دشتی، میلاد جهانی، مهرداد قنبری، ابوالفضل بابادی عکاشه(54- حسین شنانی)، دانیال مومنی(73- ایوان مارکوویچ)، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر(4+90- مسعود ابراهیم‌زاده)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز