خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

رامین رضاییان - پرسپولیس، منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۱۳۶

رامین رضاییان تا ساعاتی دیگر قراردادش را با دیگر تیم قطری به امضا خواهد رساند تا بازگشتش به پرسپولیس بار دیگر منتفی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن به آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی شایعاتی پیرامون تیم پرسپولیس تهران شکل گرفت که خبر از بازگشت مدافع ملی پوش به این تیم می‌داد.

رامین رضاییان که در زمان برانکو ایوانکوویچ در لیست خروجی این تیم جای گرفت و اکنون در قطر حضور داد یکی از بازیکنانی است که شایعات پیرامون بازگشت او به تهران برای چندمین بار قوت گرفت.

رضاییان در تابستان امسال پس از جدایی از السیلیه قطر به فعالیت در لیگ ستارگان ادامه داد و به تیم پرمهره الدحیل اضافه شد. رضاییان که با پیراهن این تیم روند مناسبی داشت و موفق به گلزنی هم شده بود طی هفته‌های گذشته به نیمکت نشینی عادت کرد و تداوم این روند در نهایت موجب شد تا از سوی سرمربی تیم در لیست خروجی قرار بگیرد.

بنابراین از دو هفته پیش به این بازیکن فرصتی داده شد تا او برای آینده‌اش تصمیم گیری کند. با وجود اینکه رضاییان هنوز تحت قرارداد با تیم الدحیل است، او باید برای شش ماه آینده تیمی را انتخاب کند که با قراردادی قرضی به آن ملحق شود و طی این مدت باشگاه الدحیل به عنوان باشگاه مبدا، آنطور که در قرارداد ذکر شده، هزینه‌های این بازیکن را می‌پردازد.

رضاییان امروز جلسه‌ای را با مدیران الدحیل برگزار می‌کند تا تصمیمش را اعلام کند. دو باشگاه العربی و السیلیه گزینه‌های هستند که پیش روی مدافع ملی پوش قرار دارد. شنیده می‌شود او تیم السیلیه را برای یک بار دیگر انتخاب کرده است تا موضوع بازگشتش به تهران همانند تابستان منتفی شود.

ظاهراً باشگاه الدحیل به او اجازه نمی‌دهد که رضایت‌نامه‌اش را دریافت کند و به تیم پرسپولیس ملحق شود چون سرخپوشان به عنوان یکی از رقبای احتمالی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌روند و از طرفی هم حضور شش ماهه رضاییان در جمع سرخپوشان برای آنها کافی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز