خبرگزاری کار ایران

رضایی: حق بازیکنان رایکا حضور در لیگ یک نیست/ می‌خواهیم شگفتی ساز شویم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۹۸۱

مدافع تیم فوتبال رایکا بابل گفت: زمانی از وضعیت خودم راضی خواهم بود که تیم رایکا به لیگ برتر صعود کرده باشد.

ناصر رضایی مدافع جوان تیم فوتبال رایکا بابل در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار سخت و پرفشاری بود. حریف در صدر جدول قرار داشت و از لحاظ انگیزشی نیز در شرایط خوبی بودند اما ما با همدلی و یکدلی موفق شدیم بر حریف غلبه کنیم و سه امتیاز بسیار ارزشمند کسب کنیم.

وی درخصوص شرایط این روزهای رایکا گفت: شرایط باشگاه خوب است. تیم بسیار جوانی در خدمت داریم و جوانان ما در این فصل حرف‌های بسیاری خواهند داشت. حق اکثر بازیکنان تیم رایکا لیگ یک نیست و هم تیمی‌های من با بازی‌های درخشان خود ثابت کردند که لیگ برتر، حداقل جایگاهی است که منتظر آنهاست. ما بازیکنان هم قسم شده‌ایم تا رایکا را در جمع مدعیان نگه داریم و با کسب سه امتیاز بعدی، به این مهم دست خواهیم یافت. می‌خواهیم شگفتی ساز شویم و برای رسیدن به این هدف، دست از تلاش نخواهیم کشید.

رضایی که در بازی‌های گذشته خوش درخشید، در خصوص وضعیت خود نیز اینگونه توضیح داد: بازیکن جاه طلبی هستم و هیچگاه به کم قناعت نکردم. شاید از شرایط فعلی‌ام رضایت داشته باشم اما قانع نیستم.

وی درخصوص پرتاب‌های بسیار بلندش نیز توضیح داد: گرچه با پرتاب‌های بلندم در هفته‌های گذشته برای تیم تاثیرگذار بودم اما زمانی از وضعیت خود راضی هستم که ببینم تیم رایکا راهی لیگ برتر شده است. برای پرتاب های بلند تمرینات زیادی در طول روز انجام میدهم و انشالله برای تیم مثمر ثمر باشد.

مدافع جوان رایکا در خاتمه اظهار داشت: جا دارد از هواداران و لیدرهای تیم تشکر کنم. هوادارانی که باوجود بیماری کرونا، در بازی‌های خارج از خانه نیز با حضور در هتل به ما روحیه می‌دهند و واقعا جایشان در ورزشگاه‌ها خالی است. فوتبال گرچه بدون هواداران معنا ندارد اما باید رعایت کنیم تا این بیماری ریشه کن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز