خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: سرخابی‌ها 2 برابر بدهی‌هایشان سرمایه دارند/ اسپانسرهای قدرتمند برای دو باشگاه در نظر گرفتیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۹۶۹

وزیر ورزش و جوانان از روند ورود استقلال و پرسپولیس به بورس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی عادی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه سرخابی‌های پایتخت در چهار سال اخیر، از جهت ساماندهی، شفاف سازی و مستندسازی اموال و دارایی ها، بهترین دوران خود را پشت سرگذاشته‌اند، اظهار داشت: با وجود این شرایط پرسپولیس توانست بدهی یک و نیم میلیون یورویی برانکو و دستیارانش و استقلال هم بخش قابل توجهی از بدهی های خارجی و داخلی را پرداخت کنند و منابع اداره خود را نیز تامین نمودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استقلال و پرسپولیس بیش از 2 برابر بدهی هایشان صاحب سرمایه هستند، شرایط دو باشگاه را مطلوب توصیف کرد و افزود: خوشبختانه عمده مسائل سرخابی‌های پایتخت بخصوص برای ورود به بازار سرمایه شفاف سازی شده است. اسناد مالکیت دو مجموعه شهید مرغوبکار و کمپ حجازی اخذ و به نام استقلال ثبت و اسناد مالکیت دو مجموعه درفشی فر و شهدای گمنام صادر و به نام پرسپولیس شده است.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اهمیت ورود باشگاه های پرسپولیس و استقلال به بازار سرمایه گفت: هر دو باشگاه دارای اسپانسرهای توانمند و معتبر بوده که منابع مالی مورد نیاز را تامین می نمایند. مراحل تهیه گزارش ها و اسناد مختلف برای ورود این دو باشگاه به بازار سرمایه در مراحل پایانی است.

سلطانی فر با اثر بخش خواندن برگزاری مجامع عمومی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در این مجامع، مدارک و گزارش های مالی مورد بررسی قرار گرفته و در اولین فرصت در شورای پذیرش بررسی و مجوزهای لازم اخذ خواهد شد. از همراهی همکارانم در مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مسوولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، سازمان حسابرسی و سازمان خصوصی سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار برای ورود به بازار سرمایه تشکر می کنم و امیدوارم این همگرایی منجر به نتیجه مطلوب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز