خبرگزاری کار ایران

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

گل گهر سیرجان یک - استقلال تهران 2 / صدر دوباره آبی شد (+ویدئو گل‌ها)

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۸۸۹

استقلال تهران در بازی خارج از خانه مقابل گل گهر سیرجان به برتری دست پیدا کرد و صدر جدول را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، تیم گل گهر سیرجان برای رسیدن به صدر جدول رده بندی امروز در ورزشگاه خانگی خود استقلال تهران را پیش رو داشت. آبی پوشان که بعد از تعویق دربی استراحت بیشتری نسبت به حریف امروزشان داشتند، همانند رقیب می‌توانستند در صورت پیروزی در این بازی به صدر جدول صعود کنند. تقابل محمود فکری و امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی روی نیمکت دو تیم هم به جذابیت این بازی اضافه می‌کرد.

جریان بازی با توجه به پنالتی که در دقایق ابتدایی توسط علیرضا حقیقی به استقلال اهدا شد به نفع تیم میهمان رقم خورد و آنها از این فرصت استفاده کردند تا نیمه اول را با همین جریان دو بر صفر به سود خود به پایان برسانند؛ استقلال در نیمه نخست می‌توانست برتری را به عدد سه برساند اما ضربه پنالتی وریا غفوری خارج از چارچوب  دروازه راهی اوت شد.

در نیمه دوم استقلال کمتر روی دروازه حریف فشار ایجاد کرد و گل گهر از همین فرصت استفاده کرد تا بیشتر برنامه‌های تاکتیکی برای گلزنی را اجرا کند. گل گهر برای گلزنی فرصت‌های زیادی ایجاد کرد تا اینکه نهایت در دقیقه 78 توسط زنده روح از روی ضربه پنالتی به گل برسد و یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. گل گهر در ادامه هم موقعیت‌های طلایی برای گلزنی داشت اما سیوهای دیدنی رشید مظاهری موجب شد تا برتری تیم میهمان تا آخرین لحظه حفظ شود و در نهایت سه امتیاز به تیم محمود فکری برسد.

داوران: محمد رضا اکبریان- علیرضا ایلدروم- محمد علی پورمتقی – نجف پناهی

کمک داور اضافی ۱و ۲: محمد حسین ترابیان – وحید صالحی

 ناظر: حسن کامرانی فر

ورزشگاه: امام علی(ع) سیرجان

 

اخطار

علیرضا حقیقی(6) - علیرضا ابراهیمی (45) - احمدرضا زنده‌روح(86)  از گل گهر

 محمد دانشگر(15) - محمدرشید مظاهری (83) از استقلال

 

شرح گل:

گل گهر صفر - استقلال تهران یک / وریا غفوری، دقیقه 8: کاپیتان آبی پوشان ضربه پنالتی که روی اشتباه علیرضا حقیقی به دست آمده بود را با توجه به اینکه دروازه بان حریف مسیر ضربه‌اش را تشخیص داده بود به تور دروازه چسباند و تیمش را در همین لحظات ابتدایی بازی پیش انداخت.

گل گهر صفر - استقلال تهران دو / مهدی قایدی، دقیقه 14: کار ترکیبی عالی آبی‌ها  با پاس عالی غفوری به قایدی همراه شد تا قایدی با یک شوت بی نقص گل دوم را به ثمر برساند.

گل گهر یک - استقلال تهران دو / احمدرضا زنده روح، دقیقه 78: تیم گل گهر توسط زنده روح از روی پنالتی موفق شد به گل برسد و یکی از گل‌ها خورده را جبران کرد.

گل گهر سیرجان یک - استقلال تهران 2 / صدر دوباره آبی شد (+ویدئو گل‌ها)

گل گهر سیرجان

علیرضا حقیقی، علیرضا علیزاده، سید علیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری(54- محسن کریمی)، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری(89- امین پورعلی)، میلاد زکی پور، یونس شاکری، سعید صادقی، احمدرضا زنده روح و گادوین منشا

گل گهر سیرجان یک - استقلال تهران 2 / صدر دوباره آبی شد (+ویدئو گل‌ها)

استقلال

رشید مظاهری، محمد دانشگر، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی(فرشید باقری، 63)، وریا غفوری، آرش رضاوند(فرشید اسماعیلی، 63)، مهدی قایدی(75- سبحان خاقانی(1+90- متین کریم‌زاده)) و ارسلان مطهری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز