خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد 4 تیم مدعی قهرمانی اوکراین به شهاب زاهدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۶۰۷

مهاجم ایرانی تیم المپیک دونتسک مورد توجه چهار باشگاه مدعی قهرمانی لیگ برتر فوتبال اوکراین قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شهاب زاهدی، مهاجم 25 ساله تیم المپیک دونتسک اوکرانی به واسطه عملکرد موفق در فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال اوکراین مورد توجه چهار باشگاه مدعی کسب عنوان قهرمانی این کشور قرار گرفته است.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس تهران که پیشنهاداتی از ایران و همینطور سایر لیگ‌ها معتبر اروپایی پیش روی خود می‌دید، پس از سپری کردن تعطیلات نیم فصل در ایران، شب گذشته پس از انجام تست کرونا مجددا راهی اوکراین شد تا روی پیشنهادات جدیدش متمرکز شود.

زاهدی که قصد ادامه فعالیت در لیگ اوکراین را دارد پیش از شروع نیم فصل دوم تصمیم دارد در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه تیم جدیدش را انتخاب کند. او در حال حاضر مورد توجه تیم‌های دیناموکیف، شاختاردونتسک، دسنا و زوریا قرار دارد که به ترتیب رتبه اول تا چهارم جدول رده بندی را در اختیار دارند.

مهاجم تیم المپیک دونتسک به واسطه 8 گل زده طی 13 مسابقه به همراه ویکتور تایسمکوف عنوان بهترین گلزن فصل را تا پیش از شروع نیم فصل دوم در اختیار دارد و باید منتظر ماند و دید تیم جدیدش را چه زمانی معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز