خبرگزاری کار ایران

فکری: استقلال و گل‌گهر به دنبال بازی زیبا هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۳۸۰

سرمربی تیم استقلال تهران در ویدیوی درخصوص بازی مقابل گل گهر سیرجان در هفته نهم لیگ برتر صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم استقلال تهران در چارچوب بازی‌های هفته نهم لیگ برتر فردا به مصاف گل گهر سیرجان می‌‌رود. محمود فکری که در نشست خبری این بازی شرکت نکرده بود در ویدیویی درباره بازی پیش روی شاگردانش صحبت کرد.

محمود فکری درباره بازی با گل گهر سیرجان گفت: فکر می‌کنم بازی فردا بازی خوبی شود، با توجه به اینکه هر دو تیم هم به دنبال فوتبال زیبا و امتیاز هستند و هم اینکه در جدول به هم نزدیک هستند و دنبال حفظ شرایط یا بهتر کردن آن هستند. هر دو تیم هم به دنبال فوتبال هستند و فکر میکنم که بازی فردا بازی باشد که برای هر دو تیم سخت باشد. 

او ادامه داد: از از طرفی هر دو تیم فوتبال بازی می‌کنند تا امتیاز کامل را بگیرند ما با توجه به شرایطی که داشتیم آمدیم امتیاز بگیریم و امیدواریم با غیبت سه بازیکن شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان و محمد نادری. در مجموع ما بازیکنان خوبی داریم که جایگزین باشند و یا اینکه از آنها خوب استفاده کنیم. امیدواریم یک بازی خوبی را فردا ارائه بدهیم و فردا برنده این بازی باشیم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: جا دارد از میهمان نوازی باشگاه گل گهر سیرجان و طرفداران فوتبال استقلال که از فرودگاه ما را حمایت کردند، تشکر کنم. از طرفی جا دارد از طرفداران تیم تقاضا کنم با توجه به شیوع ویروس کرونا کمتر بیایند و از دور حمایت شان را داشته باشند. این را بدانند که اگر نباشند ما با تمام وجود جهت خوشحالی و سربلندی شان تلاش می‌کنیم. در آخر هم جا دارد از مجموعه های وب تشکر کنم و از مدیریت جناب آقای دکتر میری تشکر ویژه ای از طرف خودم و باشگاه استقلال داشته باشم که با حمایت ها به ما دلگرمی می‌دهند و شکل خوبی هم به تیم می‌دهند.

حجم ویدیو: ۲۰.۷۴M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز