خبرگزاری کار ایران

پیروانی: داور یکبار دیگر بازی را ببیند تا در برخی تصمیمات تجدیدنظر کند / سایپا از عدم تمرکز ما استفاده کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۳۷۵

مربی تیم صنعت نفت آبادان درخصوص بازی مقابل سایپا در نشست خبری صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیرحسین پیروانی، مربی صنعت نفت آبادان بعد از تساوی تیمش مقابل سایپا گفت: ما بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی موقعیت های خوبی ایجاد کردیم که از آن سود نبردیم. در نیمه دوم تمرکزمان را از دست داده بودیم و تحت فشار قرار گرفتیم. با توجه به اینکه سایپا رو به توپ های بلند آورد و ایجاد موقعیت کرد و به گل هم رسید. باید تشکر کنم از بازیکنان ما که تمرکز خودشان را از دست ندادند و در ادامه با امید به بازی به نتیجه رسیدند.

او ادامه داد: با نفرات بیشتر در حملات به نتیجه رسیدیم و گل زدیم. سایپا شرایط خوبی در این بازی داشت و حریف در این بازی از دیگر دیدارهایش بهتر بود. قطعا اگر با این شرایط ادامه دهد به نتایج خوبی هم خواهند رسید. باید فیلم بازی را بار دیگر ببینیم و به ارزیابی لازم برسیم که چرا در آن 20 دقیقه تمرکزمان را از دست دادیم. لیگ ادامه دارد و باید برای بهتر شدن تلاش کنیم.

پیروانی درباره عملکرد داوری در این مسابقه گفت: داور جوانی بود و خوب عمل کردند. قضاوت خوبی داشتند اما به نظرم اما اگر بازی را یک بار دیگر ببینند و نسبت به تصمیماتی که گرفتند شاید تجدیدنظر داشته باشند. با این حال به نظرم اشتباه تاثیرگذاری نداشتند و در آینده بهتر هم قضاوت خواهند کرد.

 

مربی نفت آبادان در واکنش به این سوال که تفاوت آب و هوایی چقدر در عملکرد تیمش تاثیر داشت، گفت: ما در یک شهر گرمسیر تمرین می کنیم ولی فوتبال حرفه ای شده و باید شبیه سازی تمرین و طراحی آن به شکلی باشد که این شرایط کمترین تاثیر را در عملکرد تیم داشته باشد. با این حال من فکر می کنم شرح وظایف و از دست دادن تمرکز تاثیر زیادی در آن داشت.

وی درباره بازگشت حکیم نصاری به ترکیب صنعت نفت گفت: بسیار از بازگشت وی خوشحالم. حکیم نصاری از بازیکنان دوست داشتنی تیم ماست. بازیکنی که از نظر فنی شرایط ایده آلی دارد و یکی از حلقه های ما و بازیکنان است. خوشحالم که با بازگشت خود به ترکیب توانست در نتیجه تاثیر بگذارد و امیدوارم در هفته های آتی بیشتر بدرخشد و از او استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز