خبرگزاری کار ایران

بدون باخت مثل پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۱۸۰

پرسپولیس دیدار معوقه خود را برابر نساجی با تساوی خاتمه داد تا روند شکست ناپذیری شاگردان یحیی گل محمدی در لیگ ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های پرسپولیس و نساجی در چارچوب دیدار معوقه هفته پنجم رقابت‌های لیگ بیستم با ۲ نکته جالب همراه بود. پرسپولیس هم در لیگ جاری شکست ناپذیر ماند و هم در مجموع تقابل‌هایی که در لیگ، مقابل نساجی داشته تا این تیم هیچگاه نتواند مقابل ارتش سرخ به برتری برسد.


پرسپولیس؛ تنها تیم بدون باخت لیگ بیستم


شاگردان یحیی گل‌محمدی با کسب ۳ تساوی، ۲ برد و ۹ امتیاز از ۵ بازی نخست شان در لیگ بیستم، تنها تیمی هستند که در این مسابقات هنوز باختی را متحمل نشده‌اند. آنها همچنین در خط دفاع با دریافت یک گل از نساجی در مجموع ۵ هفته اول و ثبت میانگین ۰.۲ گل خورده در هر بازی عملکرد درخشانی داشته‌اند.

روند شکست ناپذیری تیم گل‌محمدی و حفظ فرمول برد در خانه و نباختن در خانه حریف یکی از راه‌های رسیدن به پنجمین قهرمانی متوالی خواهد بود.

سرخ‌پوشان البته در فاز تهاجمی نیز میانگین یک گل در هر بازی را به نام خود ثبت کرده‌اند.


تیم قائمشهری باز هم در حسرت برد


پرسپولیس برای پنجمین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف نساجی رفت. ثبت ۳ تساوی و ۲ برد حاصل مصاف سرخپوشان پایتخت با تیم قائمشهری بوده و نساجی همچنان موفق نشده در لیگ برتر پرسپولیس را شکست دهد. این روند بدون شک در بازی‌های آینده هم ادامه‌دار خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز