خبرگزاری کار ایران

تکرار حرکت تاریخی عابدزاده توسط حامد لک (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۰۰۸

گلر پرسپولیس با یک حرکت در بازی با نساجی یاد و خاطره اسطوره این باشگاه را زنده کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در بازی پرسپولیس - نساجی و در دقایق پایانی زمانی که مهرداد بایرامی، بازیکن تیم قائمشهری روی زمین افتاده بود، حامد لک بالای سر او حاضر شد و سعی داشت به زور او را به بیرون از زمین هدایت کند. اتفاقی که با ورود داور به صحنه و دادن اخطار به لک ختم شد.

این حرکت از چشم دوربین پخش مسابقه دور مانده بود ولی عکس هایی از آن منتشر شده بود که یاد و خاطره احمدرضا عابدزاده و حرکت مشابهش در بازی‌های آسیایی سال 75 زنده شد.

شب گذشته دوربین برنامه فوتبال برتر حرکت حامد لک را شکار کرده بود و به رشته تصویر درآورد و ویدیوی مربوط به آن صحنه بیشتر تداعی کننده شباهتش با واکنش عابدزاده بود.

در سال 75 و مسابقه نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا در پرسپولیس به مصاف پوهانگ استیلرز رفت که در آن بازی و زمانی که پرسپولیس عقب بود، «پِرک تائه ها» مهاجم  کره‌ای پس از هدر دادن موقعیت تک به تک با عابدزاده در محوطه جریمه سرخ‌پوشان روی زمین افتاد که در این لحظه و برای به جریان افتادن مسابقه، عابدزاده او را به بیرون از زمین منتقل کرد.

حامد لک عملکرد فوق العاده ای در دروازه پرسپولیس دارد و ادامه این روند قطعاً ویژگی‌های مثبتی برای او به همراه خواهد داشت و اگر بتواند چند سال متوالی در این تیم بماند و با همین کیفیت بدرخشد می‌تواند با اسطوره‌هایی مثل عابدزاده مقایسه شود ولی ظاهراً او تمایل دارد شباهتش با عابدزاده صرفاً از لحاظ فنی نباشد و سایر ویژگی‌های او را هم مورد الگوبرداری قرار داده است.

حجم ویدیو: ۶.۱۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۵ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز