خبرگزاری کار ایران

اخباری: سازمان لیگ ریشه تبعیض و اعتراضات را پیدا کند / نباید از این لیگ انتظار خروجی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۷۳۲

سرمربی تیم ماشین سازی تبریز به تغییر تاریخ برگزاری مسابقه شاگردانش از سوی سازمان لیگ گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدسعید اخباری در نشست خبری پیش از دیدار ماشین سازی برابر سپاهان اظهار داشت: در یک اقدام عجیب از سوی سازمان لیگ به ما ابلاغ شده که فردا باید با سپاهان بازی کنیم. بازی گذشته ما روز جمعه برگزار شد که با توجه به شراط آب و هوایی که قرار بود این مسابقه روز پنج شنبه برگزار شود با یک روز تاخیر بازی کردیم و بعد از بازی از عوامل برگزار کننده مسابقات تماس گرفتند و قرار شده بود که روز چهارشنبه بازی کنیم. در حالیکه ما در این هفته با تیم نساجی بازی داشتیم دستور دادند که این مسابقه در هفته آینده برگزار می‌شود و بازی هفته آینده با سپاهان را این هفته برگزار کنیم. 

او ادامه داد: ما برای اینکه با عوامل برگزاری مسابقات تعامل داشته باشیم موافقت کردیم اما به یکباره روز گذشته اعلام کردند که باید سه شنبه بازی کنیم. این برای ما خیلی عجیب بود و به تبعیض اعتراض داریم. اینکه تبعیض قائل شوند همه باهوش هستند و متوجه می‌شوند که برای چه تیم‌هایی این اتفاق می‌افتد. جایی باید عوامل برگزاری مسابقات و آقای بهاروند به این مسائل ورود کنند.

سرمربی ماشین سازی افزود: همه دشمن نیستند، همه قصد و غرضی ندارند. من که کوچک همه بزرگان فوتبال هستم اما وقتی صدای اعتراض از چندین تیم بزرگ شنیده می‌شود شاید یک جای کار اشکال داشته باشد. چرا همیشه به اعتراض از دید منفی نگاه می‌کنید. من دوست ندارم درباره این مسائل صحبت کنم. تیم مان را آماده کردیم و برای تیمی بازی می‌کنیم که سابقه خوبی دارد. همیشه جزو تیم های پرستاره بودند.

اخباری درخصوص تیمش گفت: ما هم این سمت ماشین سازی هستیم؛ با هواداران بسیار غیور و متعصب و خوب شهرمان. بچه هایی داریم که جانفشانی می‌کنند. در بازی قبلی شرایطی به وجود آمد که بر خلاف قوائد فوتبال که نمی تواند در خوب بودن برنده باشد در کمال ناباوری نتیجه را واگذار کردیم و فراموشش کردیم. متاسفانه در فوتبال ما یک سری چیزها باب می شود که با این روند دنبال به دنبال یک خروجی از لیگ باشیم.

سرمربی ماشین سازی درباره شرایط لیگ برتر گفت: باید دنبال اتفاق خوبی از این لیگ که با بیانیه به دنبال تاثیر روی داوران است، با بیانیه تیم حریف را عصبانی میکند، نباشیم. متاسفانه دست مان هم به جایی برای این اعتراضات بند نیست. من به خاطر مردم آذربایجان و به خاطر طرفداران خوب ماشین سازی و همه کسانی که در این شرایط زحمت می‌کشند این اعتراض را می‌گویم و زبان گویا آنها هستم وگرنه اگر به ما گفته بودند که بازی به چه صورت است مشکلی نداشتیم.

اخباری افزود: الان هم آمادگی این بازی را داریم اما وقتی این تبعیض را می‌بینیم که برای برخی تیم‌ها وجود دارد و برای برخی تیم‌ها وجود ندارد، شاید به خاطر یکسری مسائل و مشکلات است. این شائبه ها را عوامل برگزاری مسابقات به وجود می آورند و مطمئنا این مسائلی که همه به آن اعتراض دارند روی برنامه ریزی است که شاید اگر از آدم هایی نخبه استفاده شود؛ ما افراد نخبه زیادی داریم که می توانیم برای یک برنامه ریزی ساده از آنها استفاده کنیم.

سرمربی ماشین سازی در اعتراض به روند برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر گفت: اینکه یک تیم چند روز استراحت کند و یک تیم دیگر استراحتی به آن شکل نداشته باشد واقعا بهتر است که من راجع به این مسائل صحبت نکنند. مردم از همه باهوش‌تر هستند. ما تیم را برای بازی فردا آماده کردیم و امیدواریم که یک بازی سراسر جوانمردانه در داخل و بیرون زمین ببینیم. اگر این را می گویم به این خاطر است که طی یکی دو هفته اخیر برخی مسائل را دیدیم. بچه های بازیکنان جوانی هستند. اگر همه چیز جوانمردانه باشد، می توانیم حریف خوب و سرسختی برای همه تیم ها باشیم.

مشکل عدم نتیجه گیری ماشین سازی را در چه می‎‌بینید، اخباری در پاسخ به این سوال بیان داشت: به هر حال یکسری سلسه مراتب طی شده که اینگونه شده و تیم 2 امتیاز دارد اما ما سعی داریم که به جدول نگاه نکنیم و استرس را از خودمان دور می کنیم. بازیکنان ما می دانند که در این چند بازی خوب بازی کردند و مطمئنا دریچه شانس به روی آنها بازی می شود. ما سعی دارد در صورت عدم نتیجه گیری بتوانیم با دویدن و خلق موقعیت بیشتر جبران کنیم.

او همینطور درخصوص مشکل گلزنی تیم ماشین سازی هم بیان داشت: قطعا فرصت کار کردن ما بسیار محدود است. ببینید جمعه بازی کردیم و یک جلسه ریکاوری داشتیم و یک جلسه تمرین فنی بوده. سعی داریم که تمام عیوب مان را برطرف کنیم و پله پله بهتر شویم.

سرمربی ماشین سازی درخصوص غایبان تیمش در این بازی هم گفت: فکر می کنم دو مصدوم داریم که وضعیت شان امروز مشخص می شود. در خصوص محرومان هم هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز