خبرگزاری کار ایران

نظری: به بازی‌های پیش رو امیدواریم / منتظر گرندز رای استراماچونی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۶۲۹

سخنگوی باشگاه استقلال تهران درخصوص جلسه امروز اعضای هیات مدیره باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، حجت نظری درخصوص جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: امروز جلسه برگزار شد و موضوعات مختلفی هم مورد بررسی قرار گرفت. یکی از موضوعاتی که بررسی شد حضور دو مشاور برای هیات مدیره بود. جناب آقای علی نامداری و آقای مهدی همتی از این پس به عنوان مشاوران هیأت‌مدیره بیشتر به ما کمک خواهند کرد. امیدواریم که مشکلات باشگاه هر روز بیشتر مرتفع شود و خیلی زود هیچ مشکلی برای فعالیت‌ها نداشته باشیم.

قبل از دربی دو بازی بیشتر برگزار می‌کنید، نظری در این خصوص گفت: ما که البته اعتراض‌مان را به سازمان لیگ گفتیم اما به هر حال اینطور برنامه ریزی شده. ما فارغ از اینکه دوستان سازمان لیگ چه تصمیمی بگیرند باید تلاش کنیم که خودمان شرایط تیم را هر روز بهتر کنیم. حتما هم کادرفنی ما در تلاش است، برنامه ریزی خوبی داشتند و خوب هم پیش رفتند.

او ادامه داد: حمایت ما کامل است و با عزیزان هم صحبت کردیم که هر جایی و هر مطلبی باید در هیات مدیره برطرف شود این آمادگی را داریم که کمک کنیم. هر اتفاقی که مدنظر عزیزان از نظر اضافه شدن یا کم شدن و نیاز به برخورد انضباطی باشد حتما این اتفاق را رقم خواهیم زد و مطمئنیم این همدلی که بین اعضای باشگاه وجود دارد شرایط تیم را هر روز بهتر می‌کند. ما کاملا به بازی‌های پیش رو امیدوار هستیم و مطمئنیم که استقلال هر هفته نتایج بهتری می‌گیرد.

نظری آخرین وضعیت پرونده استراماچونی گفت: وضعیت تغییری نکرده و هنوز منتظر هستیم که گرندز رای به ما برسد و بتوانیم روی مدارکی که بر اساس آنها رای صادر شده کار کنیم تا مجددا اعتراض‌مان را به CAS اعلام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز