خبرگزاری کار ایران

حسینی: بازی خیلی سختی مقابل پیکان داریم/ پوست‌مان کلفت شده؛ سه روز یکبار هم بازی می‌کنیم!

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۶۰۲

مربی تیم نفت مسجد سلیمان درخصوص شرایط تیمش برای بازی با پیکان تهران صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در گفتگو با رادیو تهران ورزشی درخصوص  شرایط تیمش گفت: باجود علاقه مندی هواداران و ریشه دار بودن تیم نفت مسجد سلیمان مشکلات ساختاری زیادی داریم اما کار خود را خیلی دیرتر از تیم های دیگر و در شرایطی که حدود ۹۵ درصد نفرات فصل قبل جدا شده بودند، استارت زدیم. سعی کردیم با تست گیری و استفاده از بازیکنانی که در بورس بودند تیم را جمع و جور کنیم و خدا را شکر جوان های خوبی گیرمان آمد. ان شالله بتوانیم روند خوب خود را حفظ کنیم.

او درخصوص مشکلات تیمش گفت: مسئولان این شهر به ما کمک می کنند و در بحث هتلینگ و این مسائل کمتر از تیم های دیگر نیستیم اما زمین تمرین مان مشکل دارد و مثل تیم های دیگر در نفت پول نیست. این واقعیت ماجرا است. قبل از شروع فصل، مجوز تیم‌داری برای وزارت نفت صادر نشده بود اما در آخرین لحظه موافقت کردند و این مجوز صادر شد. بچه‌های ما 20 درصد ابتدایی خود را دریافت کردند، اما مبلغ قرارداد آنها خیلی پایین است و مانند تیم‌های دیگر بالا نیست. قراردادهای بازیکنان ما جمع و جور است. می‌بینم مسئولان واقعا کمک و حمایت می‌کنند تا ان‌شاءالله در آینده مشکلی نباشد و روندمان حفظ شود. 

حسینی درباره همکاری با بازیکنان نفت گفت: بچه‌های خوبی داریم و به آنها گفته‌ام همیشه به فکر پیشرفت باشند. زیرا نفت جای خوبی است برای اینکه بتوانند خود را نشان داده و به بالاترین سطح فوتبال مملکت برسند. از نظر حاشیه‌ای مشکلی نداریم و تیم خوبی داریم. فقط نیاز است به تیم ما بیشتر توجه شود.

وی درباره اعتراض بسیاری از تیم‌های لیگ برتر نسبت به برنامه‌ریزی این مسابقات توضیح داد: واقعیت این است که به این موضوع عادت کرده‌ایم و پوستمان خیلی کلفت شده است. اگر سه روز یکبار هم برای نفت بازی بگذارند مشکلی نیست! 

سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره حواشی دیدار این تیم با ماشین‌سازی گفت: اتفاق خاصی در آن بازی نیفتاد. هر دو تیم تحت فشار بودند و ماشین‌سازی قصد داشت حتما ما را شکست بدهد. خدا را شکر سه امتیاز را کسب کردیم.در جریان بازی درگیری‌های لفظی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد و در پایان این دیدار هم احمد گوهری که دروازه‌بان و کاپیتان تیم ماست سعی کرد جو را آرام کند اما درگیری کوچکی بین آنها به وجودآمد که سریع ماجرا حل شد. بازیکنان جوان هستند و به دلیل احساسی بودنشان شلوغ‌کاری کردند اما با حل شدن قضیه، به سرعت هم وارد رختکن شدند. واقعیت این است که هیچ کس دوست ندارد چنین دعواهایی در فوتبال به وجود بیاید، اما بازیکنان جوان بی‌تجربگی کردند و اگر قرار است با آنها برخورد شود، باید با دیده تسامح به این ماجرا نگاه شود. فوتبال برد و باخت دارد و بازیکنان باید یاد بگیرند خود را کنترل کنند. اگر بخواهند با همین رفتار در رده‌های بالاتر حاضر شوند، تبعات بدی برای‌شان دارد. ما هم وظیفه داریم این مسائل را به آنها بگوییم اما در جایی هم باید چشم‌پوشی کرد تا بازیکن جوان ضربه نخورد. این نفرات هم موظف هستند چنین مواردی را تکرار نکنند.

وی درباره مشکلات سخت‌افزاری ورزشگاه‌های لیگ برتر اظهار داشت: تعویق یک روز دیدار با ماشین‌سازی سبب شد هزینه‌های زیادی را متحمل شویم. یک شب اضافی هتل را اجاره کرده و بلیط پروازمان را از دست دادیم. متأسفانه بیشتر ورزشگاه‌های ما سیستم هیتینگ ندارند و اگر دیدار ماشین‌سازی و نفت به صورت مثال در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد، با توجه به مجهز بودن این استادیوم به همین سیستم چنین اتفاقی رخ نمی‌داد. متأسفانه بیشتر ورزشگاه‌های ما قدیمی است و سیستم گرمایشی و زهکشی خوبی ندارد. به همین دلیل چنین اتفاق‌هایی رخ می‌دهد. تغییر دیدار با ماشین‌سازی کارمان را سخت کرد زیرا تمرکز بازیکنان نفت به هم خورد و اصلا فکر نمی‌کردیم چنین اتفاق رخ بدهد. 

حسینی درباره دیدار آینده تیمش مقابل پیکان توضیح داد: پیکان واقعا تیم سختکوشی است و بازی کردن با این حریف کار خیلی سختی است. مثل تیم ما خیلی خوب دفاع می‌کنند و برای بازی‌شان برنامه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز