خبرگزاری کار ایران

نیکبخت: انتقادهای بیش از حد تمرکز را از فکری و بازیکنان می‌گیرد/ مسئولان فدراسیون با تصمیمات اشتباه به شائبه‌ها دامن می‌زنند/ همیشه قبل از دربی باید شرایط یکسان برای دو تیم ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۴۴۷

پیشکسوت استقلال عقیده دارد اگر فشار انتقادها کم شود این تیم می‌تواند به روزهای خوب برگردد.

علیرضا نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال به نظرم آنقدر ها هم که مورد انتقاد قرار گرفته بد عمل نکرده است و الان فاصله‌ای با صدر جدول ندارد و اگر همین بازی با گل گهر را ببرد می‌تواند صدرنشین شود. به نظرم وقتی کادرفنی یک تیم مثل استقلال تغییر می‌کند باید فرصت داده شود و تغییرات زمان می‌برد و با این میزان انتقاد از تیم تمرکز کادرفنی و بازیکنان به هم می‌خورد و از پیشکسوتان باشگاه و هواداران خواهش می‌کنم اجازه دهند تیم آرامش داشته باشد و این تیم می‌تواند موفق شود.

وی در مورد افت عملکرد برخی بازیکنان مثل مهدی قایدی گفت: بله قبول دارم خیلی از بازیکنان افت کرده‌اند و آن بازیکن فصل گذشته نیستند ولی این موضوع در هر تیمی وجود دارد و بزرگترین بازیکنان دنیا هم در مقاطعی دچار افت می‌شوند ولی باید از آنها حمایت کرد تا از لحاظ روحی بتوانند خودشان را ریکاوری کنند و به روزهای خوب برگردند.

پیشکسوت استقلال در مورد اعتراض محمود فکری در تمرین روز گذشته توضیح داد: من به او حق می‌دهم. شما ببینید فکری تا الان صدایش در نیامده بود و حتی به او می‌گفتند چرا ساکتی ولی ببینید چه کار کرده‌اند که صدای این بنده خدا هم در آمده است.

نیکبخت در مورد برنامه ریزی بازی‌ها که با اعتراض اکثر تیم‌ها روبرو شده هم گفت: به نظر من اینکه صحبت از حمایت‌های خاص و بی عدالتی در فوتبال می‌شود دلیلش همین رفتارهای برخی مسئولان فدراسیون است که بی جهت مردم را حساس می‌کنند و جوری رفتار می‌‌کنند تا به این مسائل دامن زده شود. در شرایطی که رئیس فدراسیون نداریم این مسائل پررنگ‌تر می‌شود و من به باشگاه‌های دیگر هم حق می‌دهم اعتراض کنند. دربی هم که یک بازی خاص و حساس است و باید قبل از آن خیلی مسائل را در نظر گرفت تا دو تیم در شرایط یکسان وارد مسابقه شوند و مشخص است اگر این شرایط یکسان ایجاد نشود حساسیت و اعتراض شکل می‌گیرد.

وی درمورد دیدار استقلال مقابل گل گهر هم عنوان کرد: گل گهر تیم خوبی است و آقای قلعه‌نویی یک تیم کم نام و نشان را توانسته به بالای جدول بیاورد و همیشه تیم‌هایش خوب و با برنامه بازی می‌کنند. حقیقتاً بازی سختی برای استقلال است ولی برد در این بازی می‌تواند یک سکوی پرتاب برای تیم باشد و تا حدودی از زیر فشارها خارج شوند و در بهترین شرایط به دربی برسند و نتیجه این بازی روی دربی هم به نظرم تاثیرگذار است.

مربی چوکا در مورد وضعیت این تیم در لیگ یک هم گفت: تیم خوبی داریم و 4 هفته است که آن را تحویل گرفتیم. مشکلاتی وجود دارد که باید به آنها رسیدگی شود و نباید تیم ریشه داری مثل چوکا دچار چنین مشکلاتی باشد. ما حتی در شهر خودمان هم نمی‌توانیم بازی کنیم و میزبانی‌های ما در رشت انجام می‌شود و به نوعی همه بازی‌ها میهمان هستیم. امیدوارم مسئولان توجه بیشتری داشته باشند و مشکلات رفع شود تا این تیم خوب و ریشه دار بتواند نتیجه بگیرد.

نیکبخت در مورد اینکه چه زمانی قصد دارد سرمربیگری را شروع کند هم توضیح داد: فعلاً‌ برایم زود است و دارم آموزش می‌بینم و تجربه کسب می‌کنم. عجله‌ای برای سرمربی شدن ندارم و به وقتش نوبت من هم می‌رسد. بعد هم در کادرفنی علی لطیفی نفر اول و دوم نداریم و اگر این تیم نتیجه بگیرد برایم فرقی ندارد سرمربی باشم یا مربی و موفقیت تیم مهم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز