خبرگزاری کار ایران

منتظر یک استقلال کامل در زمین هستیم

برومند:گل گهر سخت ترین حریف استقلال در نیم فصل اول است

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۳۸۲

پیشکسوت استقلال تهران گل گهر را حریفی سخت برای آبی ها پیش بینی کرد.

به گزارش ایلنا، پرویز برومند پیشکسوت استقلال تهران امیدوار است با بازگشت تمام مصدومان به تمرینات و کامل شدن تیم محمود فکری بتواند برنامه‌های مدنظرش را پیاده کند. 

بازی استقلال  و گل گهر را چطور پیش بینی می‌کنید؟

این بازی را می‌توان یکی از بازی‌های مهم این هفته و حتی شاید از بازی‌های مهم نیم فصل اول دانست. گل گهر سخت‌ترین تیمی است که آبی پوشان تاکنون باید مقابل آن قرار گیرند و این اصلی‌ترین محک فکری از ابتدای فصل تاکنون است. بازی به لحاظ امتیازی و جدولی برای هر دو تیم مهم است و ممکن است به دلیل حضور قلعه نویی روی نیمکت گل گهر مهم‌تر و حساس‌تر هم بشود. گل گهر یک تیم تاکتیک پذیر است. درست است که بازیکنان سرشناس بزرگی ندارد اما بازی‌های خوبی از خود به نمایش می‌گذارد.

فکر می‌کنید چه زمانی مشکل گلزنی برطرف می‌شود؟

یک هفته استراحت برای استقلال در این گیر و دار بد هم نشد. آنها این فرصت را داشتند تا با فشار کمتری مصدومان خود را برای این بازی آماده کنند. معضلی که متاسفانه در این فصل برای آبی پیش آمده، گل نزدن مهاجمان این تیم است که کادر فنی باید در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن این معضل کوشش کنند. تا زمانی که پای مهاجمان استقلال به گل باز نشده، این تیم به آن اقتدار لازم نخواهد رسید. فعلاً هافبک‌ها و مدافعان و مخصوصاً مدافعان جور خط حمله را کشیده‌اند. اما این کافی نیست و مهاجمان خودشان باید گلزنی را آغاز کنند.

شرایط خط دفاعی را مناسب می‌بینید؟

در مجموع استقلال در کارهای دفاعی موفق عمل کرده و آمارشان هم این را نشان می‌دهد. آنها به سختی به تیم مقابل فرصت گلزنی می‌دهند و در معدود موقعیت‌هایی که نصیب تیم‌های مقابل شده، دروازه‌بان استقلال به خوبی ایستادگی کرده است. تنها باری که شاگردان فکری در ساختار دفاعی مشکلاتی داشتند و مرتکب اشتباهاتی شدند که منجر به تنها شکست تیم تا امروز شده، همان دیدار با فولاد خوزستان در اهواز بود.

آینده استقلال را چطور می‌بینید؟

امیدوارم شرایط فنی تیم هم از این بازی به بعد دچار تحولات مثبت شده بازی‌های با طراوت تر و تماشاگر پسند تری از این تیم دیده شود. الان هفت هشت هفته از لیگ گذشته و دیگر نمی‌توان گفت تیم به زمان نیاز دارد. به شدت امیدوارم بازی با گل گهر شروع دوباره‌ای برای تیمی باشد که در این فصل فرصت خوبی برای قهرمانی دارد. آبی پوشان باید به یک نظم تیمی برسند. مشکلات استقلال قرار نیست تمام بشود ولی باید منتظر ماند تا روزی شاهد یک استقلال کامل در زمین باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز