خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت شهرخودرو و مهدی رحمتی؛ حمیداوی همچنان به شماره یک اعتماد دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۶۰۶۴

مهدی رحمتی همچنان سرمربی شهرخودرو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بعد از حواشی و کش و قوس‌های فراوان سهراب بختیاری زاده از جمع شهرخودرویی‌ها جدا شد و مهدی رحمتی سنگربان این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هدایت این تیم را بر عهده گرفت. پیش از شروع مسابقات لیگ بیستم مهدی رحمتی رسما با قراردادی سه ساله هدایت شهرخودرو را بر عهده گرفت و رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و هدایت شهرخودرو را بر عهده گرفت.

شهرخودرو این روزها در شرایط چندان مطلوبی نسبت به فصول گذشته به سر نمی‌برد. یوزهای مشهدی اکنون با کسب 2 برد، 2 مساوی و 4 شکست و با کسب 8 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد. شهرخودرو هر چند با 9 گل زده سومین خط حمله برتر لیگ برتر را در اختیار دارد. اما در کنار ماشین سازی با 12 گل خورده بدترین خط حمله لیگ بیستم را تا بدین جای فصل در اختیار دارد.

بسیاری از علاقه مندان به فوتبال مشهد با توجه به شرایط پیش آمده در این تیم نگران وضعیت شهرخودرو هستند اما طبق پیگیری‌های خبرنگار ما، باشگاه شهرخودرو به قرارداد سه ساله خود و همچنین برنامه ارائه شده توسط مهدی رحمتی پایبند است و تا زمانی نتیجه گیری از سرمربی جوان خود حمایت خواهد کرد.

شهرخودرو علاوه بر تغییرات در کادر فنی خود و حضور مهدی رحمتی، تغییر و تحول زیادی در بین بازیکنان خود داشته و یکی از فعال ترین باشگاه های لیگ برتری در فصل نقل و انتقالات بوده است. از همین رو این تیم مشهدی هنوز نتوانسته است به هماهنگی لازم و ترکیب ثابت خود برسد و باشگاه شهرخودرو و مدیران این تیم به همین دلیل همچنان از مهدی رحمتی حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز