خبرگزاری کار ایران

مهدی‌زاده: بازگشت ملوان به لیگ برتر رویا نیست، حقیقت است/ دلمان برای هواداران لک زده!

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۸۸۵

مدافع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازی کردن با لباس ملوان افتخاری است که نصیب هر بازیکنی نمی‌شود و امیدوارم در پایان فصل، شرمنده هوادارانمان نشویم.

سید احمد مهدی زاده مدافع تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با استقلال خوزستان گفت: بازی پرفشار و حساسی بود. هر دو تیم برای کسب سه امتیاز وارد زمین شدند و بسیار تلاش کردیم تا موفق شدیم مقابل حریف به برتری برسیم. سانتر من سبب گرفتن پنالتی برای تیم شد و خداروشکر میکنم که سهمی کوچک از این سه امتیاز ارزشمند داشتم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا ملوان در این فصل سودای لیگ برتری شدن دارد یا خیر گفت: موضوع لیگ برتر چیز بزرگی نیست که ما دنبال آن باشیم. شاید مسئله صعود به لیگ برتر برایمان مهم باشد اما جایگاه ملوان در طول تاریخ مشخص بوده و هست و اینکه اکنون در لیگ یک قرار دارد، یک اتفاق بوده و انشالله با صعود قوی سپید به لیگ برتر، شاهد اوج گیری ملوان در سطح اول فوتبال ایران باشیم.

وی ادامه داد: ما بازیکنان و کادرفنی عهد بستیم و بر عهدی که بستیم تا ابد هستیم. ما هم قسم شدیم تا ملوان را در این فصل به لیگ برتر برسانیم و شک ندارم که می‌رسانیم. بازیکنان بسیار خوب و پر انگیزه‌ای در اختیار داریم که هر یک یا در لیگ برتر سابقه بازی دارند و یا سابقه صعود با تیمی را در کارنامه خود دارند. بازگشت ملوان به لیگ برتر برای ما رویا نیست بلکه واقعیتی است که به زودی محقق خواهد شد.

مدافع ملوان در خاتمه با ابراز دلتنگی از هواداران این تیم اظهار داشت: دلمان برای هوادارانمان خیلی تنگ شده است. هوادارانی که با ملوان می‌خوابند و با ملوان صبح از خواب بیدار می‌شوند. دعا میکنیم تا هرچه زودتر این ویروس منحوس نابود شود تا بتوانیم هوادارانمان را دوباره در کنار خود ببینیم. هواداران ملوان بی‌نظیر هستند و بازی کردن با لباس ملوان برای این مردم افتخاری است که نصیب هر بازیکنی نمی‌شود و امیدوارم در پایان فصل، هوادارانمان را رو سفید کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز