خبرگزاری کار ایران

عیدی: تارتار همیشه حامی من بوده؛ قول می‌دهم امسال رتبه‌ای در شان پیکان کسب کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۸۴۴

مدافع تیم پیکان درباره اخراج در دیدار مقابل سایپا تهران و تساوی برابر نارنجی پوشان در بازی هفته هشتم لیگ برتر صحبت کرد.

مجید عیدی در گفتگو با ایلنا درخصوص اخراج در دیدار برابر سایپا اظهار داشت: زمان بهانه آوردن نیست اما اخراجم واقعا بدشانسی بود. در آن صحنه بازی‌خوانی کرده بودم که توپ را بگیرم و رو به جلو حرکت کنم، چون اگر به توپ می‌رسیدم با دروازه بان تک به تک می‌شدم اما چون سرعتم بالا بود به بازیکن حریف خوردم که با نظر درست داور کارت زرد دوم را گرفتم و اخراج شدم. واقعا ناراحت کننده بود و هنوز هم ناراحتم. اتفاق خوشایندی نبود و امیدوارم که دیگر هیچ زمان اتفاق نیفتد.

مدافع پیکان در پاسخ به این سوال که تابه‌حال سابقه اخراج در یک مسابقه را داشته یا خیر گفت: در لیگ دسته اول یک بار اخراج شده بودم. اینطور بود که کارت زرد گرفته بودم اما هیچکس به من نگفته بود و روی یک ضدحمله خطا کردم که کارت زرد دوم را گرفتم و اخراج شدم. در لیگ برتر سابقه اخراج نداشتم و این اولین اخراجم بود.

عیدی درخصوص حمایت مهدی تارتار پس از بازی برابر سایپا اضافه کرد: ایشان به من روحیه دادند و همیشه حامی من بوده‌اند. سال گذشته از لیگ یک من را به نفت بردند و تلاش کردم تا خودم را به ایشان اثبات کنم. کار کردن با آقای تارتار خیلی برای من به شخصه مفید بوده و صد درصد در زندگی و آینده فوتبالی‌ام تاثیرگذار است.

مجید عیدی درباره غیبت در مسابقه هفته آینده هم گفت: واقعا ناراحتم که در این مسابقه نیستم چون بازی برابر تیم سابقم بود و رویارویی با آن‌ها برایم انگیزه خاصی داشت. بازیکنان مطمئنا مثل تمام بازی‌ها در این مسابقه هم با تمام توان بازی می‌کنند و برای آنها آرزوی موفقیت دارم تا دست پر به تهران برگردند.

بازیکن تیم پیکان درخصوص شرایط پیکان با گذشت 8 هفته از مسابقات لیگ برتر هم گفت: الان شرایط جدول نشان می‌دهد که شرایط خوبی داریم. طبق برنامه ریزی که باشگاه و کادرفنی داشته شرایط مناسبی داریم ولی توقع آقای تارتار خیلی بیشتر از این‌هاست و ما هم سعی داریم که برنامه‌های مدنظر ایشان را پیاده کنم. به شما قول می‌دهم که پیکان یک رتبه در شان و شخصیت کارخانه پیکان کسب می‌کند. 

عیدی درباره جوانگرایی مهدی تارتار در تیم پیکان بیان داشت: تیم ما یک تیم جوان است و آقای تارتار همانطور که گفتند کار کردن با جوانان را خیلی دوست دارند. تمام تیم سعی داریم که بانشاط در کنار بازیکنان باتجربه تاکتیک‌های مدنظر را دنبال کنیم تا در نتیجه‌گیری بهترین عملکرد را داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز