خبرگزاری کار ایران

احمدی: رفتار مربی شهرخودرو غیرحرفه‌ای بود / وقت کافی داریم تا استقلال را موشکافانه آنالیز کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۷۵۷

هافبک تیم آلومینیوم اراک درباره رفتار مربی تیم شهرخودرو گفت: امیدوارم که این در فوتبال ایران باب نشود، هرچند متوجه شدم که ایشان معذرت خواهی کردند اما رفتارشان غیرحرفه‌ای بود.

مصطفی احمدی در گفتگو با ایلنا درخصوص تساوی مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: با ذهنیت برنده وارد این مسابقه شدیم و در حالیکه می‌توانستیم نتیجه را هم به سود خودمان رقم بزنیم اما متاسفانه با تساوی تمام شد. ما تلاشی که کادرفنی در انتظار داشت برای نتیجه‌گیری داشته باشیم را انجام دادیم اما به هر ترتیب در بازی خارج از خانه به یک امتیاز دست پیدا کردیم.

احمدی درباره رفتار مربی تیم شهرخودرو در لحظات پایان بازی گفت: مربی تیم پدیده نمی‌دانم آن لحظه از چه چیزی عصبانی بود که توپ را به زمین فرستاد اما در کل کار خوبی نکرد. امیدوارم که این در فوتبال ایران باب نشود، هرچند متوجه شدم که ایشان معذرت خواهی کردند اما رفتارشان غیرحرفه‌ای بود. ما جای ایشان نبودیم و باید دید که چه چیزی در ذهن‌شان وجود داشت که چنین رفتاری داشتند.

هافبک تیم آلومینیوم درخصوص نتایج به همراه رسول خطیبی اظهار داشت: هفته اول را جزو روال کاری خودمان حساب نمی‌کنیم چون مشکلات خاصی داشتیم. بعد از بازی اول این مشکلات برطرف شد اما از نظر خودم لیگ برای ما از هفته دوم شروع شد. حتی می‌توانستیم جلوی سپاهان به تساوی برسیم اما شکست خوردیم. 

او ادامه داد: از آن بازی تا به امروز کادرفنی روی خودباوری بازیکنان تلاش کردند و حمایت هواداران عزیز موجب شد تا در کنار هم یک روند خوب را آغاز کنیم. مطمئنیم این روند خوب‌مان اتفاقی نیست و ادامه‌دار خواهد بود. طرز تفکر کادرفنی برنامه ریزی برای هر هفته است و تلاش می‌کنیم که هواداران را سربلند کنیم. ما تمام تلاشمان طی هر مسابقه این است که بهترین نتیجه را کسب کرده و برنامه‌های کادرفنی را موبه‌مو اجرا کنیم. 

احمدی درباره بازی مقابل استقلال تهران هم گفت: مطمئنا بازی سختی داریم. از این موضوع آگاهیم. ما خیلی تیم یکدلی هستیم و رفاقت بین بازیکنان به اندازه‌ای هست که برای مقابله با رقبای سرسخت ترسی نداشته باشیم. ما یک هفته وقت کافی داریم تا استقلال را به صورت موشکافانه آنالیز کنیم. مطمئنا کادرفنی نقاط قوت و ضعف استقلال را بررسی می‌کنند تا تهران را دست پر ترک کنیم و به اراک برگردیم.

هافبک آلومینیوم همینطور با اشاره به دو پاس گلی که ارسال کرده، گفت:‌ با انتخاب آقای خطیبی ضربات ایستگاهی و کرنرها را من ارسال می‌کنم و من هم وظیفه‌ای که به من محول شده را انجام داده‌ام. امیدوارم که همین روند ادامه داشته باشد و برای تیمم مثمرثمر باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز