خبرگزاری کار ایران

در بازی با شهر خودرو هم شجاعی سرمربی است

نصیرزاده: به دنبال فسخ قرارداد با واسعی بودیم/ ممکن است باشگاه مجبور شود جریمه را به پیکان پرداخت کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۶۶۷

معاون ورزشی تراکتور در مورد احتمال خارج کردن نام سعید واسعی از فهرست این تیم صحبت کرد.

هوشنگ نصیرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص خبری که در رسانه‌ها مبنی بر خارج کردن نام سعید واسعی از فهرست این تیم مطرح شده اظهار داشت: سعید واسعی از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن خوبی است ولی به دلیل اشتباه فنی در فسخ قراردادش با پیکان دچار محرومیت 4 ماهه شده که هم خودش متضرر شده و هم تراکتور و در مورد اینکه نامش از فهرست خارج شود یا نه هیات مدیره قرار است به زودی تصمیم گیری کند و هنوز تصمیمی در این خصوص به ما ابلاغ نشده است.

وی افزود: پیش از این هیات مدیره قصد داشت قرارداد واسعی را فسخ کند ولی ظاهراً از این کار منصرف شدند و حالا باید دید تصمیم در خصوص این بازیکن چیست. طبیعتاً بازیکنی مثل او ممکن است از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشته باشد و اگر این پیشنهادات به دست باشگاه رسیده باشد باید دید چه تصمیمی در موردش گرفته می‌شود.

معاون ورزشی تراکتور در مورد پرداخت مبلغ جریمه واسعی به پیکان هم گفت: این مبلغ در قراردادش به صورت تضامنی ذکر شده و به این معنی است که پرداخت آن بر عهده خود بازیکن است ولی اگر پرداخت نکند قانون گذار باشگاه تراکتور را موظف به پرداخت آن می‌داند و مثل وام می‌ماند که اگر شما پرداخت نکنی آن را از ضامن می‌گیرند.

نصیرزاده در مورد مذاکره با پیکان برای حل و فصل شدن مشکل واسعی هم توضیح داد: باشگاه پیکان از خود واسعی به دلیل مصاحبه‌هایی که انجام داده ناراحت است و از همین رو ما جلب رضایت پیکان را به خود واسعی واگذار کردیم. آنها بابت مصاحبه ها ناراحت بودند و گفتند واسعی حتی یک عذرخواهی هم از آنها نکرده و از همین رو خودش باید وارد صحبت شود و رضایت مسئولان باشگاه پیکان را جلب کند.

وی در مود سرنوشت مربیگری تراکتور هم گفت: گزینه هایی مطرح هستند که باشگاه و هیات مدیره در حال بررسی آنها هستند ولی هنوز جمع بندی نهایی انجام نشده. تمرینات به مدت دو روز تعطیل است و با توجه به اینکه هنوز سرمربی جدید معرفی نشده در بازی با شهر خودرو هم مسعود شجاعی سرمربی خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز