خبرگزاری کار ایران

کار دشوار پایان رافت در شهرداری آستارا

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۳۷۷

انتظارات از شهرداری آستارا زیاد شده است و بازیکن سابق پرسپولیس کار دشواری در این تیم دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور روز دوشنبه 8 دی ماه درحالی آغاز خواهد شد که در یکی از این دیدارها، شهرداری آستارا میزبان تیم خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه عضدی رشت خواهد بود.

با جدایی حسن اشجاری از تیم شهرداری آستارا و برتری این تیم در دو بازی پیاپی پس از جدایی اشجاری سبب شد تا آنها با کسب 6 امتیاز، از قعر جدول جدا شده و به میانه‌های جدول برسند. پایان رافت که مدت‌های زیادی است روی نیمکت تیمی ننشسته و از محیط فوتبالی دور بوده است، در آستارا کار سختی دارد زیرا تیم شهرداری در دو بازی گذشته خود به برتری رسیده است و برای سومین برد پیاپی، آنها کار بسیار دشواری مقابل خوشه طلایی خواهند داشت.

جدای از دور بودن رافت از محیط فوتبالی، موضوع مهمی که هواداران شهرداری آستارا را نگران کرده است، عدم شناخت کافی وی از محیط لیگ یک است. محیطی که هر هفته شرایط آن متغیر است و چنانچه آنالیز خوبی از حریف نداشته باشی، در کسب نتایج دلخواه نیز درمانده خواهی بود. هواداران شهرداری امیدوارند تا با رافت به بالاترین سطح فوتبال ایران برسند و چنانچه به این مهم دست پیدا نکردند، حداقل در طول فصل به عنوان تیمی مدعی، مقابل حریفان به میدان بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز