خبرگزاری کار ایران

باصفا به تیم ما فحاشی کرد!

اعتراض باشگاه نفت مسجد سلیمان به عدم پخش مستقیم بازی با ماشین سازی تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۳۵۸

مدیررسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان درخصوص اتفاقات بازی مقابل ماشین سازی تبریز صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار بین تیم‌های ماشین سازی تبریز و نفت مسجد سلیمان پس از برتری یک بر صفر شاگردان مجید حسینی با درگیری بین بازیکنان دو تیم به پایان رسید.

مهران حسنوند با گلایه از عدم پخش مستقیم این مسابقه به خبرنگار ما گفت: ما از صدا و سیمای استان آذربایجان گلایه مندیم که اختیاراتشان را به دست مالک باشگاه ماشین سازی می‌دهند. جواب هواداران ما را چه کسی می‌دهد؟ صدا و سیما که همیشه می‌گوید مستقل است چگونه تن به همچین خواسته‌ای داد؟ صدا و سیما نباید اینگونه تصمیم بگیرد و احساسات هواداران یک تیم دیگر را نادیده بگیرد.

او ادامه داد: هدف صدا و سیما نباید به دست باشگاه ماشین سازی تغییر کند، چرا که امروز حق هواداران تیم نفت مسجد سلیمان تضییع شد. باید با مالک و مدیران باشگاه ماشین سازی برخورد شود که دیگر شاهد چنین تصمیماتی نباشیم. ما چنین رفتاری را محکوم می‌کنیم ومطمئنا مراجع قضایی باید به این مساله ورود کنند تا دیگر شاهد چنین مسائلی نباشیم.

مدیررسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان درخصوص اتفاقات پایان بازی گفت: در پایان بازی ایمان باصفا، شماره 6 تیم ماشین سازی به سمت تیم ما آمد و فحاشی کرد که همین باعث شد احمد گوهری با او درگیر شود. متاسفانه پس از شکست نتوانستند ضعف‌های فنی خودشان را قبول کنند و توهین کردند که موجب شد پایان بازی به آن شکل تمام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز