خبرگزاری کار ایران

شاه‌مکوندی: می‌توانستیم بیشتر به استقلال خوزستان گل بزنیم/ امیدوارم داور راحت بخوابد!

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۶۷

هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در مورد داوری حرف نمیزنم تا محرومم کنند ولی امیدوارم داور راحت بخوابد.

میثم شاه مکوندی هافبک تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی با استقلال خوزستان گفت: فکر میکنم یکی از بهترین بازی‌های لیگ یک امسال بود. هر دو تیم خوب بازی کردند ولی ما میتوانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم.

وی درخصوص قضات قاضی این بازی گفت: در مورد داوری خیلی چیزها می‌توانم بگوم ولی خب اگر الان من درخصوص داوری حرف بزنم من را محروم می‌کنند و چیزی در این خصوص نگویم بهتر است.

هافبک ملوان درخصوص صحنه اخراجش در این بازی نیز گفت: قرار بود اخراجم کند. صحنه اول قبول دارم که کارت زرد باید به من میداد ولی صحنه دوم اصلا خطا نبود؛ چه برسد به این که کارت دوم بخواهد بمن بدهد. فقط امیدوارم داور راحت بخوابد.

شاه مکوندی در پاسخ به این سئوال که ملوان در این فصل مدعی صعود است یا خیر گفت: شک نکنید مدعی اول قهرمانی ملوان است. درست است که فوتبال بیرون خانه و داخل خانه ندارد ولی ما 5 هفته اول مسابقات کلا در اتوبوس بودیم و فشار زیادی روی ما بود و با این شرایط فکر میکنم نتایج بدی نگرفتیم و روز به روز نیز بهتر می‌شویم.

وی در خاتمه اظهار داشت: صحبت آخرم هم تشکر میکنم از کادرفنی و مدیریت خوبی که داریم و امیدوارم با کمک بچه‌ها جواب زحمتاشان را بدهیم و ملوان را به جایگاه اصلیش برگردانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز