خبرگزاری کار ایران

کاظمی: می‌خواهم رکورد گلزنی در لیگ یک را بشکنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۵۲

مهاجم تیم فوتبال هوادار تهران گفت: گرچه آقای گلی برای هر فردی می‌تواند مهم باشد، ولی موفقیت تیم برایم مهمتر است.

حمید کاظمی مهاجم گلزن تیم فوتبال هوادار تهران در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درخصوص بازی این هفته با چوکا تالش گفت: بازی سختی بود. در نیمه اول خیلی بهتر بودیم ولی در نیمه دوم آنها بازی را در دست گرفتند و با عقب نشستن تیم ما، آنها به گل رسیدند. بازی را حفظ کردیم تا توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

وی درخصوص داوری این دیدار گفت: داوری بازی خیلی خوب بود و یکی دو صحنه کوچیک اتفاق افتاده بود که در این بازی ولی مشکل خاصی نداشت. داوری این بازی نسبت به بازی قبلی ما بسیار خوب بود و امیدوارم روند داوری‌ها در لیگ یک روز به روز بهتر شود.

کاظمی که فصل گذشته آقای گل لیگ یک شد، در پاسخ به این سئوال که آیا در این فصل نیز به آقای گلی فکر می‌کند یا خیر گفت: دوست دارم اتفاق سال گذشته با رکوردشکنی برایم در این فصل اتفاق بیفتد ولی خب سعی کردم که در خدمت تیم باشم تا تیم نتیجه بگیرد. انشالله این روند رو به رشد سبب شود تا تیم ما در مرحله اول نتیجه بگیرد و آقای گلی هم برای هر فردی یک عنوان فردی است که امیدوارم در صورت آقای گلی احتمالی بنده، تیم نیز به لیگ برتر صعود کند.

وی با تمجید از سرمربی این تیم ادامه داد: رضا عنایتی یک مربی جوان و بااستعداد و کاربلدی است و مهمتر از همه، کادر خیلی خوبی دارد و واقعا زحمت می‌کشند. یک سری نواقص در فصل گذشته بود که همه آنها را رفع کردند و رضا عنایتی نشان داد باتوجه به مدیریت خوبی که دارد میتواند پیشرفت زیادی داشته باشد و انشالله در فصل های آینده تیم های بهتر در رده‌های بهتر به ایشان بدهند. امیدوارم با صعود تیم هوادار به لیگ برتر، آقای عنایتی نیز تجربه لیگ برتری شدن را به دست بگیرند.

مهاجم تیم فوتبال هوادار تهران درخصوص مدیریت این باشگاه توضیح داد: مجموعه هوادار یک باشگاه تازه تاسیس است و فصل گذشته با خرید سهمیه سرخپوشان پاکدشت در مسابقات حاضر شدند و خیلی از نواقص را از فصل قبل تا کنون برطرف کرده‌اند و آن چیزی که من شنیدم آن است که دنبال این هستند تا یک استادیوم اختصاصی برای خودشان درست کنند و الان ما تیم والیبال داریم که در لیگ خود در صدر جدول حضور دارد و ما نیز در فوتبال شرایطمان خوب است. امیدوارم مجموعه باشگاه هوادار دست به دست هم دهد تا هم تیم والیبال و هم تیم فوتبال به بالاترین مرحله خود برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز