خبرگزاری کار ایران

محمدی: هواداران آب به آسیاب دشمن نریزند / نباید فکری و استقلال را تنها بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۲۲۰

پیشکسوت تیم استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان با توجه به شرایط موجود ابتدای فصل نتایج مناسبی کسب کرده و در صورت تداوم حمایت‌ها می‌توانند در کورس تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی باقی بمانند.

محمد محمدی در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط تیم استقلال با گذشت 7 مسابقه در لیگ بیستم اظهار داشت: استقلال نتایج ممتازی نگرفته و این مشخص است اما به هیچ عنوان عملکرد ضعیفی نداشته است. تیم حتی به صدر جدول رسید و اکنون هم بین 4 تیم برتر جدول است. محمود فکری و دستیارانش در تلاش هستند تا این تیم را سروسامان بدهند اما مشکلات بسیار است و او به زمان نیاز دارد تا تمامی آنها را برطرف کند.

او با اشاره به مشکلات استقلال اضافه کرد: روی بحث تاکتیکی خیلی به تیم ایراد وارد می‌شود که بخشی از آن قابل قبول است اما بخشی هم بی انصافی است. تا به امروز فکر نمی‌کنم مصدومیت و محرومیت‌ها به تیم اجازه داده باشد که فکری یک جلسه تمرینی را با تمام بازیکنانش در کنار هم انجام بدهد. مشخصا همین مساله تاثیر زیادی روی هماهنگی تیم دارد.

سنگربان سابق استقلال درمورد مصدومیت‌ها اضافه کرد: وقتی شما در تمرینات نتوانید برنامه‌های منظمی را برنامه ریزی و اجرا کنید در زمین مسابقه هم پلنی برای اجرا نخواهید داشت. تیم تا به امروز بسیار از مصدومیت ضربه خورده و بزرگترین آن هم در بخش حمله بوده است. مصدومیت‌ها دردسرساز شد و دست کادر فنی را بست تا فکری آن‌طور که می‌خواهد نتواند تیمش را بچیند. غیبت بازیکنی مانند شیخ دیاباته در خط حمله به طور مستقیم در نتایج ما تاثیرگذار بوده اما فوتبال به هر حال با همین اتفاقات است و همه هم می‌دانیم که منطقی است.

پیشکسوت آبی پوشان درخصوص انتقادات از محمود فکری بیان کرد: من از ابتدای کار برای این کادرفنی احترام قائل بودم و حامی آنها باقی می‌مانم چون در وهله سختی مسئولیت تیم را برعهده گرفتند. جدول لیگ نشان می‌دهد استقلال بر خلاف چند فصل گذشته امتیازات اول فصل را خوب گرفته و یکسری انتقادات منصفانه نیست. تیم باید تلاش کند تا بهترین نتایج را بگیرد اما برخی هواداران نباید آب به آسیاب دشمن بریزند و مانع از رشد تیم شوند. انتقادات باید سازنده باشد نه اینکه خودمان با دست خودمان دلیلی برای حواس‌پرتی کادرفنی باشیم. باید بدانیم که اگر فکری و تیمش را تنها بگذاریم بیشترین ضرر را خود ما هواداران می‌کنیم، پس نگذاریم که عدم حمایت از تیم موجب دلسردی آنها شود.

محمدی در ادامه با درخواست از تداوم حمایت‌ها از محمود فکری و استقلال گفت: وقتی تیم شرایط خوبی ندارد و نمی‌تواند زیبا بازی کند و رضایت هواداران را جلب کند انتقاداتی مطرح می‌شود. این موضوع همواره وجود داشته و خواهد داشت اما هواداران استقلال نباید حمایت را قطع کنند. تیم با همه این مسائلی که وجود داشته به صدر جدول هم رسید پس باید حامی تیم باشیم تا به بهترین نتایج برسند.

او در پاسخ به این سوال که برای استقلال شانس قهرمانی قائل است یا خیر، گفت: چرا که نه. البته قهرمانی به چند فاکتور نیاز دارد که مهم‌ترین آن هماهنگی بازیکنان است. اگر تیم یکدست شود و تاکتیک‌های سرمربی به صورت مشخص پیاده شود آن زمان با جمع آوری حداکثر امتیازات می‌توانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم و تا هفته‌های پایانی به همین روند ادامه بدهیم تا به امید خدا جام را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز