خبرگزاری کار ایران

پیروانی: هیچ وقت برای حفظ نتیجه زیر توپ نزدیک/ داوران باید با تجربه تر شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۱۴۵

مربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: ما هیچ گاه بازی مستقیم و زیر توپ زدن را در دستور کار خود نداشتیم.

به گزارش ایلنا، صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک مقابل تراکتور پیروز شد.

 امیرحسین پیروانی بعد این پیروزی مقابل کهکشانی هاگفت: از مسئولان باشگاه نفت تشکر می‌کنم که از هر نظر شرایط را برای تیم فراهم کردند. به جرات می‌توانم بگویم امروز یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود. تراکتور تیمی است که تنوع تاکتیکی دارد و خیلی متفاوت حمله می‌کردند و از تمام نقاط زمین برنامه داشتند. خوشحالم که بچه‌ها به خواسته های کادرفنی آگاه هستند و وظایف خود را به خوبی انجام دادند. 

وی افزود:  سعی کردیم نقاط کناری که نقطه قوت آنها بود را ببندیم و سه امتیاز شیرین را کسب کنیم. این سه امتیاز خیلی به ما کمک خواهد کرد و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند. باید این سه امتیاز را به عزیزانی هدیه کنیم که پشت درهای بسته هستند. از صمیم قلب دعا کنیم که این بیماری از بین برود و دوباره میزبان هواداران باشیم. 

مربی نفت آبادان در خصوص علاقه هواداران ادامه داد: چیزی که کار سخت می‌کند، مردم فوتبالدوست آبادانی است. در هرجا کوچه و خیابان می‌روید مردم از فوتبال حرف می‌زنند و این کار کادرفنی را سخت می‌‌کند.

پیروانی در رابطه موقعیت سازی کم نفت عنوان داشت: تیم ما تقریبا 38 جلسه تاکتیکی تمرین کرده است و طبیعی است که نیاز به تمرین بیشتر دارد. ما هیچ گاه بازی مستقیم و زیر توپ زدن را در دستور کار خود نداشتیم. باید بپذیریم که خیلی از تیم‌ها مدعی هستند که از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند، اما امروز تیم ما یک بازیکن 18 سال را بازی داد. هیچ تیمی با یکی دو بازیکن جوان کار را آغاز نمی‌کند. طبیعی است، چون بازی‌ها فشرده است، زمان برای ریکاوری کم است. این را هم قبول داریم که تعداد گل‌ها با موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم باید بیشتر باشد.

او در مورد وضعیت داوری گفت: امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که داوران با تجربه تر شوند. نیمکت‌هایی هستند که پرخاش می‌کنند و داوران را تحت تاثیر قرار می‌دهند، اما امروز داوری خوبی را شاهد بودیم.

مربی نفت آبادان در خصوص  بازی بعدی این تیم مقابل سایپا تصریح کرد: سایپا کادر فنی خوبی دارد و رو به جوانگرایی آورده است. به دنبال کسب سه امتیاز هستیم و امیدوارم دست پر از میدان خارج شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز