خبرگزاری کار ایران

خطیبی: با یک اشتباه فردی نتوانستیم پیروز باشیم / اتفاقی افتاد که تا باحال در زندگی‌ام ندیدم

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۴۷۹۲

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درباره تساوی برابر شهرخودرو مشهد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی درخصوص تساوی شاگردانش در بازی خارج از خانه با شهرخودرو مشهد اظهار داشت: اعتقاد دارم که باید سه امتیاز این بازی را می‌گرفتیم. هم در شرایط بازی برتر بودیم و هم از حریف پیش افتادیم. اعتقاد دارم اگر دفاع ما اشتباه فردی مرتکب نمی‌شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به شهر خودرو بزنیم.

او ادامه داد: شهر خودرو بعد از گل دومش به دنبال حفظ نتیجه بود. با تعویض‌هایی که انجام دادیم چند موقعیت ایجاد کردیم اما توپ‌های ما گل نشد. هر دو تیم خوب بازی کردند بخصوص تیم آلومینیوم اراک اما متاسفانه با یک اشتباه فردی نتوانستیم پیروز شویم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم شجاعانه و با تمام وجود بازی کردند و از نظر تاکتیکی هم جز چند تیم برتر هستیم که شرایط خوبی داریم.

سرمربی آلومینیوم درباره عملکرد داور بازی امروز گفت: هرچه در مورد داوری صحبت کنیم حاشیه درست می‌شود. شنیدم که این داور اولین بازی‌اش را در لیگ برتر امروز قضاوت کرد. صحبتی در مورد داوری نمی‌کنم باید به داوران جوان کمک کنیم اما یک صحنه‌ای اتفاق افتاد که در زندگی فوتبالی‌ام اصلا ندیده بودیم در شرایط ضد حمله بودیم و ۴ بر ۳ بودیم که توپی را در داخل زمین پرتاب کردند.

خطیبی ادامه داد: این مسایل نباید در فوتبال مان باشد فوتبال ما به سمت و سوی حرفه‌ای می‌رود و یکی از کشورهای صدرنشین آسیا هستیم اما آنچه دیدم در این صحنه خجالت آور بود. فوتبال است و هزار اتفاق، برنامه‌شان استفاده از داوران جوان است و باید کمک کنیم هرکسی می‌خواهد پیشرفت کند باید اشتباه کند. داور اشتباه تاثیرگذار نداشت اما باید با این داوران جوان مدارا کنیم تا این داوران جوان پیشرفت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز